پرده سینما

جعفر والی در بیمارستان بستری شد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جعفر والیجعفر والی - کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما - در بیمارستان بستری شد. به گزارش ایسنا، این بازیگر و کارگردان پیشکسوت به دلیل خونریزی شدید معده در بخش سی سی یو بیمارستان ایرانشهر بستری شد.

عباس غفاری، مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی که امروز - 24 تیر ماه - همراه با حسین طاهری، مدیر این اداره به ملاقات والی رفته بود، درباره وضعیت این هنرمند توضیح داد: روز گذشته، 23 تیر ماه هوشیاری ایشان ضعیف بود اما امروز، 24 تیر ماه حالشان بهتر شده است ولی مشکل تکلم دارند.

وی ادامه داد: البته ما پرونده ایشان را برای مشاوره به چند پزشک دیگر هم ارایه کردیم.

غفاری اضافه کرد: خوشبختانه حال روحی آقای والی خوب است و در بیمارستان هم پیگیر اجرای نمایش «آی با کلاه، آی بی کلاه» بودند و آقای طاهری هم قول داد تمام تلاشش را به کار بگیرد تا شرایط اجرای این نمایش فراهم شود.

جعفر والی چندی پیش در گفتگو با ایسنا از اجرای نمایش«آی با کلاه آی بی کلاه» نوشته غلامحسین ساعدی خبر داد و اظهار امیدواری کرد، پاییز امسال این نمایش نامه را در تماشاخانه سنگلج به صحنه ببرد.

جعفر والی سال­‌های پیش از انقلاب بسیاری از نمایش‌نامه­‌های ساعدی را اجرا کرده بود که از آن جمله می­‌توان از نمایش‌های «پالتو»، «آی با کلاه آی بی کلاه»، «چوب به دست‌های ورزیل»، «گاو» و... نام برد.

او در سینما و تلویزیون نیز سابقه همکاری با هنرمندانی چون داریوش مهرجویی، علی حاتمی، امیر نادری، مازیار میری، مسعود کیمیایی، مازیار پرتو و ... را دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/4/24
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.