پرده سینما

آتش بس ۲ و خواب‌زده‌ها در اکران دوم عیدفطر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اکران عیدفطر از چهارشنبه آغاز می شود

 

صابر ابر، ساره بیات و فرهاد اصلانی در خواب زده هافیلم‌های سینمایی خواب‌زده‌ها و آتش‌بس2 در برنامه اکران دوم عید فطر، به نمایش درمی‌آیند.

غلامرضا فرجی،‌سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گویی با (ایسنا، درباره مصوبات جلسه دوشنبه،‌30تیرماه،‌شورا بیان کرد: قرارداد دو فیلم خواب‌زده‌ها به کارگردانی فریدون جیرانی و آتش‌بس 2  به کارگردانی تهمینه میلانی برای اکران دوم عید فطر ثبت شد.

او گفت: به این ترتیب خواب‌زده‌ها پس از کلاشینکف در گروه سینمایی آفریقا و آتش‌بس 2 پس از فیلم آذر،شهدخت، پرویز و دیگران در گروه سینمایی فرهنگ اکران می‌شوند.

فرجی هم‌چنین یادآور شد: اکران فیلم‌های فرشته‌ها با هم می‌آیند در سینما آزادی،‌ آذر،شهدخت، پرویز و دیگران در سینما فرهنگ،‌ امروز رضا میرکریمی در استقلال و کلاشینکف سعید سهیلی در سینما آفریقا از چهارشنبه اول مرداد آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برای محاسبه میزان فروش این فیلم‌ها، هفته آخر ماه رمضان درنظر گرفته نمی‌شود و مبنای فروش از 8 مردادماه خواهد بود.

فرجی هم‌چنین گفت: در راستای اجرای طرح بلیت شناور در سینماها،‌ از عید فطر بلیت‌های دو سانس ابتدایی تمام سینماهای کشور به صورت نیم‌بها فروخته می‌شوند. علاوه بر این قرار شد برای اطلاع‌رسانی به مخاطبان پوستر این طرح آماده و در سینماها نصب شود.

فیلم آتش‌بس 2 با بازی بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان درباره‌ی یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند.

تهمینه میلانی پیش از این با ساخت آتش بس با بازی مهناز افشار و محمدرضا گلزار، گیشه موفقی داشت.

فیلم خواب‌زده‌ها فریدون جیرانی در خلاصه داستان آن آمده است: مادر فیروز به خواب همه‌ دوستان، آشنایان و کارمندان او می‌رود و از همین طریق هشدار می‌دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت نازگل مشرقی دختر خدمتکارش را به دست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد. فیروز نازگل را پیدا می‌کند و تلاش می‌کند رضایت او را بدست آورد ولی...

در این فیلم فرهاد اصلانی، ساره بیات، صابر ابر، شقایق فراهانی، اکبر عبدی و رویا میرعلمی به ایفای نقش می‌پردازند.


 تاريخ ارسال: 1393/4/30
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>صادق:

آتش بس یک که فیلم خوبی نبود بلکه قسمت 2 ش بهتر باشه.

2+0-

دوشنبه 6 مرداد 1393




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.