پرده سینما

رکوردهایی که «شهر موشها۲» می‌زند

پرده سینما


 








 

 شهر موشها2 فیلم سینمایی «شهر موشها۲»  در سه روز اول اکرانش ضمن تعداد زیاد مخاطبان رکوردهایی را به نام خود ثبت کرد. به گزارش ایسنا،منیژه حکمت یکی از تهیه کنندگان این فیلم با اعلام این مطلب گفت: «شهر موشها۲»  در روز اول اکرانش 75 میلیون تومان فروش داشت که پیش از این بیشترین میزان فروش در روز اول اکران زیر 30 میلیون تومان بوده است. ضمن این که فروش فیلم در روز پنج شنبه 135 میلیون تومان و جمعه 155 میلیون بوده است و برای اولین بار در تاریخ سینما فروش جمعه یک فیلم از روز پنج شنبه آن بیشتر شده است. همچنین پیش از این رکورد فروش در یک روز 108 میلیون تومان بود که با این رقم رکورد قبلی شکسته شد.

 وی مجموع فروش این فیلم در 22 سینمای تهران را 365 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: استقبال مخاطبان در شهرستان‌ها هم بسیار عالی بوده و اکثر سینماها به سانس فوق العاده رسیده است به طوری که در اهواز برای اولین بار سانسی فوق العاده برای یک فیلم در نظر گرفته شد که فروش شهرستان‌ها نیز به زودی اعلام می‌شود.

این تهیه کننده با پیش بینی این که در این هفته یک اتفاق بزرگ‌تر رخ خواهد داد، گفت: متأسفانه سالن کم داریم و در بخش مدیریت سانس با مشکل همراه هستیم. خود من در این سه روز که در سینماهای مختلف حضور پیدا می کردم، شاهد بودم جمعیت زیادی که موفق به تهیه بلیط نشده‌اند مجبور به برگشت شدند و دردناک ترین لحظه دیدن بچه‌های گریان بود که با نشاط به سمت سینما آمده بودند اما با ناراحتی برگشتند.

حکمت خطاب به مسئولان سازمان سینمایی اظهار کرد: باید برای این پروژه خلاقیت نشان داد و چاره‌ای اندیشده شود. فیلم «شهر موشها۲»  فضای شادی را در جامعه به وجود آورده و هر 30 سال یک بار چنین اتفاقی می‌افتد و نباید شرایط برابری با فیلم‌های دیگر به این فیلم داده شود. باید شرایطی فراهم کرد تا بتوانیم جوابگوی استقبال مردم باشیم.

وی تأکید کرد: شهرداری تهران و سایر سازمان‌های مرتبط که بودجه‌هایی برای سرگرمی و شادی مردم دارند باید در شرایطی که شهر موشها چنین فضایی را رقم زده با ما همراه شوند تا بتوانیم این نشاط را برای عموم مردم به ارمغان بیاورم.


 تاريخ ارسال: 1393/6/8
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.