پرده سینما

فیلم برنده شیر طلای ونیز راهی آمریكا می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گنجشککی روی یک شاخه نشست و درباره هستی تأمل کرددارن آرونوفسکی و آلخاندرو گونزالز ایناریتو به عنوان معرفی‌کنندگان فیلم گنجشكی روی یك شاخه نشست و درباره هستی تامل كرد در اكران این فیلم در آمریكا حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی مگنولیا پیکچرز حقوق رسمی پخش فیلم گنجشکی روی یک شاخه نشست و درباره هستی تامل کرد ساخته روی آندرسون را در ایالات‌متحده خریداری کرد. این فیلم برنده جایزه اصلی فستیوال فیلم ونیز امسال، یعنی جایزه شیر طلایی شده بود.

کارگردان‌های شناخته‌شده دارن آرونوفسکی و آلخاندرو گونزالز ایناریتو حمایت خود از این فیلم را اعلام کردند و قرار است به عنوان معرفی‌کننده این فیلم هنگام اکرانش در ایالات‌متحده حضور داشته باشند. انتظار می‌رود این فیلم سال 2015 در آمریکا نمایش داده شود.

گنجشکی روی یک شاخه نشست و درباره هستی تامل کرد سومین فیلم از مجموعه سه‌گانه فیلم‌های آندرسون است. دو عنوان دیگر این سه‌گانه شمال نغمه‌های طبقه دوم و شما زنده‌ها می‌شوند. داستان این فیلم شامل تصویرهای کمدی می‌شود که از طریق ماجراجویی‌های دو فروشنده در حال سفر به هم متصل می‌شوند.

ایمون بولز رییس کمپانی مگنولیا گفت: ما از مشرب، زیبایی و خلاقیت محض این فیلم شدیدا تحت تاثیر قرار گرفتیم. برای آن دسته از افرادی که از ستایش‌گران روی اندرسون هستند، فیلمی جدید از او یک هدیه سینماتیک حقیقی است. برای کسانی که پیش از این تجربه تماشای یکی از فیلم‌های او را نداشته‌اند، گنجشکی روی یک شاخه نشست و درباره هستی تامل کرد شروعی خارق‌العاده است.


 تاريخ ارسال: 1393/7/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.