پرده سینما

افتتاح رسمی شیار ۱۴۳ با تقدیر از ۱۴۳ مادر شهید

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مریلا زارعی در شیار 143مراسم افتتاح رسمی فیلم سینمایی شیار 143 روز شنبه 17 آبان ماه با حضور 143 مادر شهید ساعت 18 در سالن همایش های برج میلاد برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم در توضیح جزئیات برگزاری این مراسم گفت: مراسم افتتاح رسمی شیار 143 روز با اجرای سیدعلی ضیاء عصر شنبه 17 آبان ساعت 18 با حضور 143 مادر شهید در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است در این مراسم 143 مادر شهید با حضور طیف‌های مخلتف مردم و هنرمندان با همکاری مجموعه برج میلاد و ایثارگران شهرداری تجلیل شوند.

همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ابتدای این مراسم فیلم سینمایی شیار 143 نمایش داده می‌شود و پس از آن نرگس آبیار کارگردان و سایر عوامل فیلم ضمن خوش آمدگویی به حاضران از 143 مادر شهید تجلیل خواهند کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی شیار 143 با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم کارگردانی خاصی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: به همین منظور دکورهای ویژه‌ای برگرفته از نمایی از صحنه‌های فیلم طراحی شده است. به عنوان مثال نمایی از فیلم شیار 143 که شخصیت الفت پشت دار قالی نشسته و مشغول بافتن است به صورت دکور طراحی و در سالن دیده می شود.

به گفته وی، همچنین قرار است با طراحی ویژه از مادران شهید قدردانی شود.

قاسمی در پایان توضیح داد: سعی کردیم از طیف‌های مختلف هنرمندان در این مراسم دعوت به عمل آوریم اما در هر صورت تیم تولید شیار 143 پذیرای حضور همه هنرمندان و علاقمندان به این فیلم سینمایی هستند. ضمن اینکه در این مراسم علاوه بر هنرمندان از برخی از چهره‌های فرهنگی و اجتماعی نیز دعوت به عمل آمده است.

شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخته شده است و به عنوان فیلم تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شد و قرار است از نیمه آبان در سراسر کشور اکران شود.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری،زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو و ... از جمله بازیگران این اثر هستند.

این فیلم از هفته پایانی آبان ماه در سینماهای کشور اکران می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1393/8/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.