پرده سینما

الوند درباره عدم نمایش فیلم‌اش در فجر گفت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیروس الوندسیروس الوند که با فیلم «این سیب هم برای تو» متقاضی شرکت در بخش «سودای سیمرغ» سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر بود، درباره عدم حضور این فیلم در این بخش از جشنواره نکاتی را مطرح کرد. این کارگردان به ایسنا، گفت: فیلم ما به‌موقع برای حضور در جشنواره‌ فجر آماده شد و من آن را برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره امسال ارائه کردم. او اضافه کرد: بعد از ارائه این فیلم، از سوی دفتر جشنواره با من تماس گرفتند و گفتند امسال تصمیم دارند بیشتر فضای رقابت را به فیلم‌سازان جوان اختصاص بدهند و از من خواستند فیلم را در این بخش نمایش ندهم.

سیروس الوند درباره سرانجام نمایش فیلم‌اش در این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: به هر حال من متقاضی شرکت در بخش مسابقه بودم که نشد و باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. «این سیب هم برای تو» یک ملودرام اجتماعی است که سناریوی آن به طور مشترک توسط سیروس الوند و نازنین فراهانی نوشته شده است.

در این فیلم که به تهیه‌کنندگی محمد نشاط و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده است، پژمان بازغی، رعنا آزادی‌ور، چنگیز جلیلوند، پریناز ایزدیار و امیرعلی دانایی به ایفای نقش پرداخته‌اند و تدوین این فیلم سینمایی را هم الوند خود انجام داده است. سیروس الوند که پس از چهار سال فیلم سینمایی جدیدی را ساخته، فیلم‌های «یکبار برای همیشه»، «مزاحم»، «تله»، «چهره»، «زن دوم» و... را در کارنامه هنری خود دارد.


 تاريخ ارسال: 1393/10/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.