پرده سینما

«دوران عاشقی» درصدد رسیدن به جشنواره فجر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوران عاشقیفیلم سینمایی «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان که برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر آماده می‌شود، در مرحله رنگ و میکس صدا قرار دارد. علیرضا رئیسیان کارگردان فیلم «دوران عاشقی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این‌که در تلاش است به‌زودی مراحل فنی این فیلم را به پایان برساند، گفت: در حال حاضر امیر سحرخیز در حال ساخت تیتراژ فیلم است، همچنین امیرحسین قاسمی نیز آخرین مراحل میکس صدا را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که تصحیح رنگ «دوران عاشقی» در مراحل نهایی قرار دارد، توضیح داد: هوتن حق‌شناس تصحیح رنگ این فیلم را در استودیو پیشگامان آریا انجام می‌دهد. امیدوارم فیلم مراحل فنی خود را با موفقیت سپری کرده و آماده نمایش در جشنواره فیلم فجر شود. علیرضا رئیسیان که در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر با «چهل سالگی» حضور داشت، امسال و در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم «دوران عاشقی»، در بخش سودای سیمرغ شرکت خواهد کرد. «دوران عاشقی» درام عاشقانه‌ای بر بستر مسائل روز اجتماعی است.

در این فیلم بازیگرانی چون شهاب حسینی، لیلا حاتمی، فرهاد اصلانی، پرویز پورحسینی و بیتا فرهی حضور دارند. دیگر عوامل «دوران عاشقی» عبارت‌اند: از فیلمنامه‌نویس: رؤیا محقق، مدیر هنری: مجید فخرایی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، تدوین: هایده صفی‌یاری، طراحی صدا: رضا دلپاک، مدیر تولید و مجری طرح: مجید کریمی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیدعلی هاشمی، عکاس: صبا سیاه‌پوش، مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، منشی صحنه: ندا آصف، مشاور حقوقی: شکوفه شرافت. علیرضا رئیسیان پیش از این، فیلم‌های «چهل سالگی»، «ایستگاه متروک»، «سفر» و «ریحانه» را در کارنامه خود داشته است.


 تاريخ ارسال: 1393/10/17
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.