پرده سینما

«یحیی سکوت نکرد»، به جشنواره فجر رفت!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تینا پاکروانبه گفته تهیه‌کننده «یحیی سکوت نکرد»، دی سی پی این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شده است. تینا پاکروان تهیه‌کننده فیلم «یحیی سکوت نکرد» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این‌که نسخه نهایی فیلم به کارگردانی کاوه ابراهیم‌پور آماده شده است، گفت: تمام مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده و نسخه نهایی طی روزهای آینده به دبیرخانه جشنواره تحویل داده می‌شود.

وی تأکید کرد: تصحیح رنگ «یحیی سکوت نکرد» در استودیو پیشگامان آریا انجام شده و علیرضا علویان صداگذاری فیلم را بر عهده داشت. ساخت موسیقی این فیلم مدتی پیش توسط حامد ثابت به پایان رسیده است. این فیلم اولین اثر بلند کاوه ابراهیم‌پور است که در بخش «هنر و تجربه» سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می‌شود. در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: پدر یحیی به‌دلیل مسائل کاری یحیی را نزد خواهرش می‌سپارد تا از او نگهداری کند. زندگی عمه پر از رمز و رازهایی است که در ارتباط بین این ۲ کشف می‌شود.

تهیه‌کنندگی «یحیی سکوت نکرد» را تینا پاکروان بر عهده دارد که فیلم «خانوم» را در مقام کارگردان و تهیه‌کننده ساخته است. فاطمه معتمدآریا، ماهان نصیری، ندا جبرئیلی، تورج منصوری، رابعه اسکویی، علیرضا محمدی، مریم شیرازی و صالح میرزاآقایی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. سایر عوامل عبارت‌اند از: مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری تصویر آفتاب، نویسنده: طلا معتضدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مانفرد اسماعیلی، مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، طراح صحنه و لباس: علی عابدینی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح گریم: ایمان امیدواری، منشی صحنه و دستیار دوم کارگردان: الهام راد، دستیار اول فیلمبردار: سالار اردستانی، عکاس: احمدرضا شجاعی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، فیلمبردار پشت صحنه: حامد مقدسی، دستیار صدا: امیر عاشق، دستیار اول صحنه و لباس: محمدرضا امین‌زاده، مدیر تدارکات: مهدی چراغی.


 تاريخ ارسال: 1393/10/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.