پرده سینما

بیگانگان این‌بار سوار بر ترن دیوید فینچر!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فینچر«دیوید فینچر» کارگردان آمریکایی قصد دارد؛ فیلم بیگانگان در ترن ساخته ۱۹۵۱ آلفرد هیچکاک را با بازی بن افلک بازسازی کند. به گزارش ایسنا، تیم سازنده فیلم جدید دختر گمشده شامل دیوید فینچر در مقام کارگردان، گیلیام فلین به‌عنوان فیلمنامه‌نویس و بن افلک در مقام بازیگر قرار است، فیلم بیگانگان در ترن محصول ۱۹۵۱ ساخته سینمایی آْلفرد هیچکاک کارگردان افسانه‌ای تاریخ سینما را بازسازی کنند.

«غریبه‌ها در ترن» فیلمی در سبک جنایی، دلهره‌آور و روان‌شناسانه است که براساس رمانی به همین نام به نویسندگی «پاتریشیا های اسمیت» ساخته شده است و داستان فیلم نیز براساس ملاقات دو غریبه در قطاری شکل می‌گیرد که با هم تصمیم به قتل یک نفر را می‌گیرند. کمپانی برادران «وارنر» که با فیلم «دختر گمشده» توانست به فروش ۳۵۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یابد، امیدوار است با فیلم جدید «فینچر» نیز بتواند موفقیت جدیدی را در گیشه کسب کند.

قرار است فیلم بیگانگان در ترن مراحل فیلمبرداری خود را از اواخر سال جاری میلادی و پس از اتمام بازی بن افلک در فیلم زندگی در شب آغاز کند. دیوید فینچر نیز در این فاصله قرار است، سریال «یوتوپیا» را برای شبکه ۴ تلویزیون انگلیس مقابل دوربین ببرد.


 تاريخ ارسال: 1393/10/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.