پرده سینما

وزارت کشور به برخی سینما‌یی‌ها بدهی دارد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

سینماوزارت کشور بعد از گذشت نزدیک به یک سال همچنان به ۵۲ تهیه‌کننده سینما بدهکار است. سیدغلامرضا موسوی رئیس شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما با بیان این مطلب به ایسنا، گفت: علی‌رغم نزدیک شدن به زمان برگزاری سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر، وزارت کشور نسبت به تسویه‌حساب با تهیه‌کنندگان سینما بابت جشنواره سی‌ودوم فجر اقدام نکرده است.

این تهیه‌کننده سینما که پیش از این از این وضعیت ابراز گله‌مندی کرده بود، یادآور شد: وزارت کشور سال گذشته طی قراردادی تعهد کرد، یک‌سوم هزینه نمایش فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر را در استان‌ها بپردازد اما متأسفانه با وجود گذشت ۱۱ ماه هنوز ۵۰۰ میلیون تومان از این قرارداد پرداخت نشده است.

موسوی اضافه کرد: این پول متعلق به تهیه‌کنندگانی است که در جشنواره سی‌ودوم صاحب فیلم بوده‌اند و طبیعتاً شورای عالی تهیه‌کنندگان انتظار دارد وزارت کشور با پرداخت بدهی خود بعد از ۱۱ ماه اقدام لازم را انجام دهد و دست‌کم یکی از مشکلات تهیه‌کنندگان سینما را حل کند. او خاطرنشان کرد: سال گذشته طی قراردادی، ۲۰ فیلم جشنواره فجر در سه سانس در مراکز ۳۰ استان کشور نمایش داده شد. بخشی از پول که مصوب هیأت دولت بود پرداخت شد و بخشی که یک‌ششم این بودجه است به تهیه‌کنندگان پرداخت نشده است و همچنان ۵۲ تهیه‌کننده سینما از وزارت کشور طلبکار هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/1
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.