پرده سینما

فیلم‌های مورد علاقه مردم در سینما آزادی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر پردیس سینما آزادی دلیل برگزار نشدن سانس فوق‌العاده برای «کوچه بی‌نام» را نبود نسخه تعریف‌شده برای سرور سالن «شهر فرنگ» اعلام کرد. رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این‌که روز گذشته سیزدهم بهمن‌ماه و در دومین روز از برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، دو فیلم سینمایی با استقبال مناسبی همراه بود، گفت: دو فیلم سینمایی «کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علی‌مردانی و «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی با استقبال بالای مخاطبان نسبت به دیگر فیلم‌های اکران شده در این سینما همراه بود.

وی ادامه داد: بلیت‌های مربوط به این دو فیلم فروخته شد و تعداد زیادی از مردم برای تماشای این فیلم‌ها روی زمین نشستند. سعیدی‌پور در پایان گفت: با توجه به استقبال بالا از «کوچه بی‌نام» درخواست‌های زیادی برای سانس فوق‌العاده داشتیم اما با توجه به این‌که فیلم برای سرور سالن اصلی سینما آزادی تعریف شده بود، نتوانستیم یک سانس فوق‌العاده در سالن شهر فرنگ برای این فیلم داشته باشیم.

«کوچه بی‌نام» به کارگردانی هاتف علی‌مردانی داستان دو خانواده است که در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران زندگی می‌کنند و درگیر اتفاقاتی می‌شوند. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به فرهاد اصلانی، فرشته صدرعرفایی، امیرآقایی، باران کوثری، پانته‌آ بهرام، ملیسا ذاکری، ستاره پسیانی، محمدرضا غفاری، علیرضا استادی و... اشاره کرد. «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی داستان دختر دانشجویی در آستانه ازدواج است که درست در روز عقد اتفاقی برایش رخ می‌دهد. حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، پگاه آهنگرانی و باران کوثری از جمله بازیگران این فیلم هستند.


 تاريخ ارسال: 1393/11/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.