پرده سینما

تهیه‌کننده از کوتاه شدن «عصر یخبندان» خبر داد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی برای اکران عمومی ۳ دقیقه کوتاه می‌شود. منصور لشکری قوچانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی که امسال در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نظرات را به خود جلب کرد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بعد از نمایش این فیلم در کاخ جشنواره فیلم فجر و سینماهای مردمی و با توجه به نگاه منتقدان و مردم نسبت به «عصر یخبندان»، مصطفی کیایی کارگردان اثر تصمیم گرفت تا برای اکران عمومی ۳ دقیقه از زمان فیلم را کم کند.

وی تأکید کرد: نسخه‌ای که در اکران عمومی به نمایش گذاشته می‌شود، تنها از نظر زمان با نسخه جشنواره متفاوت است. این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به اینکه فیلم چه زمانی اکران می‌شود؟ بیان کرد: روز گذشته با شرکت فیلمیران برای پخش «عصر یخبندان» به توافق نهایی رسیدیم و امیدوارم این فیلم بتواند با اکران مناسبی همراه باشد. لشکری قوچانی در پایان گفت: من به‌عنوان یک تهیه‌کننده بخش خصوصی بیشتر از هر چیز تمایل دارم این فیلم را در اکران نوروزی روی پرده سینما ببرم چرا که در چنین شرایطی سریع‌تر به سرمایه خود می‌رسم. امیدوارم شورای صنفی نمایش زمان مناسبی را برای اکران این فیلم در نظر بگیرد.

در خلاصه داستان «عصر یخبندان» آمده است: در «عصر یخبندان» خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند. بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. این فیلم در آرای مردمی جشنواره فجر ۳۳ در جایگاه خوبی قرار داشت. نیما جعفری جوزانی برای تدوین این اثر سیمرغ بلورین گرفت. سحر دولتشاهی نیز برای بازی در «عصر یخبندان» سیمرغ بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.


 تاريخ ارسال: 1393/11/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.