پرده سینما

اعلام برنامه‌های مدیرعامل جدید مؤسسه تصویر شهر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل جدید مؤسسه تصویر شهر گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در سال ۹۴ پیش رو داریم پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر است؛ این جشنواره قرار است خردادماه برگزار شود و برگزاری آن انرژی زیادی می‌طلبد. سیدعلی احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سال ۹۴ این مؤسسه فعالیت بیشتری در حوزه تولید فیلم، سریال و مستند خواهد داشت درباره برنامه‌های خود گفت: مهم‌ترین اتفاقی که در سال ۹۴ پیش رو داریم، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر است؛ این جشنواره قرار است خردادماه برگزار شود و برگزاری آن انرژی زیادی می‌طلبد.

وی با اشاره به وقفه‌ای که در تولید محصولات هنری این مؤسسه به‌وجود آمده بود، اظهار امیدواری کرد: براساس اولویت‌های شهرداری تهران در حوزه فیلم، سریال و مستند و با مساعدت ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این وقفه را برطرف خواهیم کرد. احمدی که ریاست فرهنگسرای رسانه را نیز بر عهده دارد، درباره اداره این فرهنگسرا نیز بیان کرد: همچنان مسئولیت اداره این فرهنگسرا را هم بر عهده دارم با این حال در فعالیت‌هایشان نوعی فاصله‌گذاری وجود دارد و تصویر شهر هیأت مدیره و مأموریت‌های متفاوتی از فرهنگسرا دارد.

وی در پایان گفت: در مواردی از جمله آموزش و جلسات نقد و بررسی نیز این دو مجموعه می‌توانند مکمل همدیگر باشند و یکدیگر را تقویت کنند. احمدی به‌تازگی به‌عنوان مدیرعامل مؤسسه تصویر شهر منصوب و جایگزین سیدهادی منبتی شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/12/3
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.