پرده سینما

لینکلیتر دست از سر «پسرانگی» برنمی‌دارد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ریچارد لینکلیتر کارگردان فیلم «پسرانگی» اعلام کرد دوست دارد سرنوشت این پسر را در کالج هم دنبال کند! به گزارش مهر و به نقل از گاردین، ریچارد لینکلیتر کارگردان که با وجود همه تحسین‌ها از مراسم اسکار دست خالی بیرون رفت، گفته است دوست دارد شخصیت‌های قصه‌اش را در موقعیت‌های بعدی دنبال کند. او اعلام کرد قصد دارد ادامه «پسرانگی» را بسازد. این فیلمساز گفته است فیلمی که ۱۲ سال صرف ساختن‌اش کرد، تنها فیلم او از این دست نخواهد بود و او دل‌اش می‌خواهد ادامه فیلم قبل را بسازد.

او می‌گوید مخاطبان این فیلم که تازه سال پیش از وجودش مطلع شدند، از من این سؤال را می‌پرسیدند و در ۶ ماه اول همه پاسخ من بود: امکان ندارد. چون نظرم این بود که هیچ ایده‌ای برای ادامه آن ندارم. وی افزود: اما نمی‌دانم اگر حالا این سؤال از من پرسیده شود، چه پاسخی می‌دهم. فکر می‌کنم بیست سالگی و سال‌های این دهه از عمر خیلی جالب است. درحقیقت در این مقطع است که می‌فهمی واقعاً چه کسی هستی و می‌خواهی چه بشوی. بنابراین تأیید می‌کنم که نظرم عوض شده و به ادامه قصه فکر می‌کنم.

او که سابقه ادامه قصه را در فیلم‌های دیگرش دارد و فیلم «پیش از طلوع» را سال ۱۹۹۵ ساخت و ادامه آن را سال ۲۰۰۴ با عنوان «پیش از غروب» جلوی دوربین برد، قسمت سوم این مجموعه را در سال ۲۰۱۳ با عنوان «پیش از نیمه‌شب» ساخت. لینکلیتر گفت اما دلیل ندارد که قسمت بعدی «پسرانگی» حتما در ۱۲ سال اتفاق بیفتد. کسی چه می‌داند، باید دید قصه به کجا می‌رود.

این فیلمساز افزود: حتی نمی‌توانم بگویم ساخت فیلم به‌‌ همان صورت پیش برود، چون من تازه شروع کرده‌ام به فکر کردن به ادامه فیلم و فعلاً هیچ ایده مشخصی برای ادامه کار ندارم. فیلم بعدی او «درباره چه حرف می‌زنم» که ادامه‌ای بر فیلم سال ۱۹۹۳ او با عنوان «گیج و پریشان» است نیز در کالج می‌گذرد و لینکلیتر آن را به‌عنوان «کمدی وحشی زیبا» خوانده و ملودی‌ای از «پسرانگی» نامیده است. «پسرانگی» از مدعیان اسکار با ۶ نامزدی بود اما درنهایت یک جایزه برای پاتریشیا آرکت برای نقش مکمل زن دریافت کرد.


 تاريخ ارسال: 1393/12/9
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.