پرده سینما

بازسازی «هفت دلاور» با حضور دنزل واشنگتن

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

اتان هاوک و دنزل واشنگتن که بیش از یک دهه پیش با هم در فیلم «روز تعلیم» بازی کردند، دوباره هم‌بازی می‌شوند. به گزارش مهر و به نقل از ورایتی، پس از فیلم «روز تعلیم» که این دو بازیگر با هم در برابر دوربین آنتونی فوکوآ در خیابان‌های لس‌آنجلس بازی کردند، یک‌بار دیگر و این‌بار در غرب وحشی ظاهر می‌شوند. به گفته منابع خبری، هاوک که امسال از نامزدهای اسکار برای نقش مکمل در فیلم «پسرانگی» بود، اکنون در مراحل نهایی مذاکرات برای پیوستن به دنزل واشنگتن است.

فیلمی که این دو در آن بار دیگر در کنار هم قرار می‌گیرند، محصول مترو گلدوین مایر است و «هفت دلاور» نام دارد که بار دیگر فوکوآ کارگردانی آن را انجام می‌دهد. کریس پات و هیلی برنت نیز از جمله گروه بازیگران این فیلم هستند. این فیلم بازسازی فیلمی از سال ۱۹۶۰ است که با الهام از فیلم «هفت سامورایی» آکیرا کوراساوا ساخته شده بود و در آن یول برینر و استیو مک‌کویین بازی کرده بودند. این فیلم بر شخصیت هفت تفنگدار متمرکز است که از یک دهکده مکزیکی در برابر هجوم یک گروه از افراد شرور محافظت می‌کنند.

«هفت دلاور» در ژانر وسترن و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جان استرجس ساخته شده بود و به‌عنوان یکی از بر‌ترین فیلم‌های ژانر خود به یاد آورده می‌شود. چارلز برانسون دیگر بازیگر این فیلم بود. فیلمنامه این فیلم اخیراً توسط جان لی هنکاک و برمبنای بازنویسی فیلمنامه‌ای که نیک پیزولاتو خالق «کاراگاه واقعی» نوشته بود، تحریر شده است. مترو گلدوین مایر امیدوار است زوج هاوک و واشنگتن دوباره موفقیت‌‌ همان درام جنایی فیلم قبلی را ایجاد کنند که هم در باکس‌آفیس موفق بود و هم نامزدی اسکار را برای هر دو به‌همراه داشت و واشنگتن برای‌‌ همان نامزدی، موفق به بردن اسکار شد.

«روز تعلیم» محصول سال ۲۰۰۱ ماجراهای رخ داده برای دو مأمور اداره پلیس لس‌آنجلس در یک روز را تصویر می‌کرد. صحنه‌های فیلم در شرق و جنوب شهر لس‌آنجلس فیلم‌برداری شده بود. هاوک چندین پروژه جدید دارد که «کشتن خوب» اندرو نیکولز و مستندی که خودش کارگردانی کرده با عنوان «سیمور: یک مقدمه» از جمله آن‌هاست. این مستند بر زندگی سیمور برنشتاین پیانونوازی که ۵۰ سال است کنسرت نداده تا تنها به آموزش پیانو بپردازد، تمرکز دارد و با استقبال منتقدان روبه‌رو شده است.


 تاريخ ارسال: 1393/12/13
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.