پرده سینما

ایوبی در حوزه سینمای کودک، حکم صادر کرد

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

رییس سازمان سینمایی، اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان را منصوب کرد. طی این حکم مهدی ارگانی، مسعود کرامتی، حمید جبلی، جواد حاتمی، مهدی یزدانی، محسن چینی‌فروشان، علیرضا تابش، فرشته طائر‌پور و مرضیه برومند به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان منصوب شدند.

در متن حکم ایوبی خطاب به نامبردگان آمده است: «حافظه سینمای ملی ایران، دستاوردهای ماندگار بسیاری را در خود رقم زده است که بخش بزرگی از آن حاصل موفقیت‌های جریان سینمای کودک و نوجوان است. همان‌گونه که مطلع هستید سینمای کودک و نوجوان ایران در سال‌های اخیر جز معدودی تجربه پراکنده، چیزی بر کارنامه خود نیفزوده است و حتی در حفظ جایگاهی که داشت نیز دچار مشکلات بنیادین شده است.

اکنون که با تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک قرار است در تقویت و احیای این سینمای مؤثر آینده ساز بکوشیم و نگرانی مشترکمان را از تأثیر رسانه‌های جهانی بر سلیقه فرهنگی و هنری کودکان کشورمان مرتفع سازیم، بدین‌وسیله جنابعالی را به‌عنوان عضو شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک منصوب می‌نمایم. باشد که با بهره‌مندی از تجربیات و توانایی‌های شما که در تأسیس و رشد سینمای کودک و نوجوان سهم به‌سزایی داشته‌اید، در تحلیل دقیق مسائل و بهبود شرایط تولید، تبلیغ و نمایش فیلم‌های مناسب و جذاب برای این مخاطبان، موفق شویم و با سرعت و دقت مطلوبی راه خطیر پیش رو را طی کنیم. توفیق قرین راه‌تان باد.»


 تاريخ ارسال: 1393/12/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.