پرده سینما

اولین آمار فروش «رخ دیوانه» و «ایران‌برگر»

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

دو فیلم «رخ دیوانه» و «ایران‌برگر» در دو روز ابتدایی اکران خود به فروش حدوداً ۴۰ میلیون تومانی دست یافتند. به گزارش ایسنا، درحالی‌که تنها دو روز از آغاز اکران فیلم‌های نوروزی در سینما‌ها می‌گذرد و هنوز سینماهای پنج فیلم نوروزی تکمیل نشده است، آمار اولیه‌ای از سوی پخش‌کنندگان دو فیلم «رخ دیوانه» و «ایران‌برگر» اعلام شد.

محمد شایسته از مسئولان دفتر پخش هدایت‌فیلم درباره میزان فروش فیلم «رخ دیوانه» که به‌عنوان بهترین فیلم جشنواره سی‌و‌سوم فیلم فجر انتخاب شد، ‌گفت: این فیلم در روز چهارشنبه، ‌۲۰ اسفندماه، ۱۵ میلیون و پنج‌شنبه هم ۲۳ میلیون تومان فروش داشت. او با اشاره به اینکه فعلاً ۲۰ سالن، اکران «رخ دیوانه» را آغاز کرده‌اند، تأکید کرد: هنوز تعداد سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم کامل نشده و در روزهای آینده با اضافه شدن سالن‌های دیگر آمار دقیق‌تری را می‌توان ارائه کرد.

«رخ دیوانه» که سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره و نیز سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره کسب کرد، توسط ابوالحسن داودی کارگردانی شده و طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل‌احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیرمحمد زند در آن بازی کرده‌اند.

همچنین امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران نیز آمار فیلم «ایران‌برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی را به‌دلیل دیر رسیدن هارد فیلم‌ها به سینما‌ها کامل ندانست و افزود: با این حال در اولین روز نمایش این فیلم در حدود هشت سینما، ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروش داشتیم و روز ۲۱ اسفند هم در ۲۲ سینمای تهران فروش ۲۷ میلیون تومانی حاصل شد. او گفت: در تهران چند سینما را به‌علت مسائل فنی در اختیار نداشتیم و اکران شهرستان‌ها نیز از شنبه، ۲۳ اسفند آغاز می‌شود.

در این فیلم که جعفری جوزانی را پس از سال‌ها دوباره به سینما آورده است، علی نصیریان، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، حمید گودرزی، هادی کاظمی، سحر جعفری جوزانی، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، فتح‌الله جعفری جوزانی و... بازی کرده‌اند.


 تاريخ ارسال: 1393/12/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.