پرده سینما

قسمت سوم «حلقه» به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سومین قسمت مجموعه فیلم ترسناك و دلهره‌آور حلقه / زنگ تلفن هم جلوی دوربین می‌رود. این فیلم متناسب با شرایط روز سینما، به صورت سه بعدی تهیه خواهد شد.

 

حلقهموفقیت تجاری فیلم های آواتار و آلیس در سرزمین عجایب که به صورت سه بعدی ساخته شدند موجب شد پس از گذشت بیش از پنجاه سال، شیوه نمایش سه بعدی مجدداً احیاء شود. فیلم «سه بعدی» (نظیر سینماسکوپ) یکی از شیوه هایی بود که در اوائل دهه 1950 هنگام رواج تلویزیون ابداع شد تا تماشاگران را از صفحه کوچک تلویزیون به سالن های سینما بکشاند. اما برخلاف سینماسکوپ که توانست چندین دهه موجودیت خود را حفظ کند، فیلم سه بعدی خیلی زود از روال فیلمسازی کنار گذاشته شد و حتی دافعه ای که نسبت به این شیوه نمایش در میان تماشاگران به وجود آمد به حدی بود که یکی دو فیلمی که به شکل سه بعدی ساخته شده بودند، جهت پرهیز از شکست تجاری به صورت معمولی روانه پرده سینماها شدند. به هرحال موفقیت آواتار و آلیس در سرزمین عجایب باعث شده تا هر روز خبرهای خوشحال کننده ای درباره یک فیلم جدید سه بعدی بشنویم که آخرینش مربوط به قسمت جدید فیلم بیگانه ریدلی اسکات بود.

به هرحال به گزارش فارس علاقه صنعت سینما برای تولید نسخه‌های جدید فیلم‌های موفق و ساخت محصولات سه بعدی،راه را برای تولید قسمت سوم حلقه / زنگ تلفن هموار كرده است.

بنا بر این گزارش، دو قسمت قبلی فیلم بر اساس دو فیلم سینمایی موفق ژاپنی ساخته شدند و نمایش عمومی موفقیت آمیزی در جدول گیشه نمایش داشتند.

قسمت اول نسخه انگلیسی زبان فیلم كه سال 2002 اكران عمومی شد،تحسین منتقدان سینمایی را نیز برانگیخت. در آن زمان، هالیوود علاقمند تولید نسخه‌های انگلیسی زبان فیلم‌های ترسناك قاره آسیا شده بود و موفقیت مالی و انتقادی حلقه ‌به این روند كمك زیادی كرد.

پس از حلقه‌‌، یك دوجین فیلم ترسناك و دلهره‌آور سینمای آسیا به زبان انگلیسی دوباره‌سازی شدند. این فیلم‌ها كه خون و خونریزی كم‌تری داشتند، توانستند اجازه نمایش برای افراد بالای سیزده سال را بگیرند و این نكته‌ای بود كه تهیه‌كنندگان این فیلم‌ها نسبت به آن رضایت كامل داشتند.

سازندگان قسمت سوم ،خط اصلی قصه آن را فاش نكرده‌اند اما به احتمال زیاد در قصه قسمت جدید هم نوار ویدئویی آدمكش، به سراغ كاراكترهای اصلی قصه رفته و آنها را می‌ترساند. شنیده می‌شود كه سومین قسمت فیلم حال و هوای نوجوانانه تری دارد و شخصیت‌های اصلی آن چند نوجوان خواهند بود.

در قصه قسمت اول و دوم، یك زن جوان كاراكتر مركزی قصه بود. این نقش كه توسط نائومی واتس استرالیایی‌تبار بازی شد. نقشی كه باعث شهرت او شد.

این بازیگر به احتمال زیاد در سومین قسمت فیلم حضور نخواهد داشت. فیلمنامه قسمت سوم توسط دیوید لوكا نوشته شده و هنوز كارگردانی برای آن انتخاب نشده است.

نسخه اصلی ژاپنی زبان فیلم ،فقط در دو قسمت بود و قسمت سومی نداشت. قسمت دوم نسخه انگلیسی‌زبان فیلم كه در سال 2005 به نمایش عمومی درآمد، نتوانست به اندازه اولین قسمت آن به موفقیت دست پیدا كند.

 

در همین رابطه بخوانید

بازار فیلم های سه بعدی هر روز داغ تر می شود

قسمت سوم حلقه به صورت سه بعدی ساخته می شود

ریدلی اسکات بیگانه های سه یعدی را می سازد 

کاپولا: فیلم های سه بعدی بسیار خسته کننده اند

 


 تاريخ ارسال: 1389/2/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.