پرده سینما

کمبود پول، دامن سریال دیوید لینچ را هم گرفت!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

دیوید لینچدیوید لینچ کارگردان مشهور بریتانیایی از ساخت ادامه سریال تویین پیکز انصراف داد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، به دلیل کمبود بودجه، ادامه سریال تویین پیکز توسط دیوید لینچ ساخته نمی‌شود.

دیوید لینچ تایید کرد که کارگردانی ادامه مجموعه پرطرفدار تویین پیکز را پس از این که با بودجه پیشنهادی‌اش موافقت نشد، نخواهد ساخت.

وی که فیلمساز و از خالقان این مجموعه در دهه ۱۹۹۰ بود، در توییترش اعلام کرد پس از یک سال و چهار ماه مذاکره، از این پروژه خارج شده است زیرا به میزان کافی بودجه برای ساخت فیلمنامه به شیوه‌ای که او فکر می‌کرد باید ساخته شود، موجود نبود.

لینچ افزود تی‌وی نت‌ورک اعلام کرد ادامه این پروژه ممکن است بدون حضور او شکل بگیرد. اما او شروع کرده به تماس گرفتن با بازیگران تا به آنها تصمیمش را اطلاع دهد.

او در توییترش نوشته است: من عاشق دنیای تویین پیکز هستم و دلم می‌خواست همه چیز جور دیگری پیش می رفت.

فیلمنامه‌های هر ۹ قسمت این مجموعه آماده است و توسط خود لینچ با همکاری مارک فراست نوشته شده است.

با این حال به نظر می رسد این شبکه تلویزیونی امیدوار است لینچ تصمیمش را عوض کند زیرا در یک بیانیه مطبوعاتی سخنگوی این شبکه اعلام کرده: از این که بیانیه دیوید لینچ را امروز خواندیم ناراحت شدیم، زیرا باورمان این بود که باید به سمت حل مشکلات با دیوید گام برداریم . ما دوست داریم این کار انجام شود و سعی می‌کنیم تا او را به این پروژه بازگردانیم و همه افتخارمان این است که با دیوید لینچ و مارک فراست بار دیگر کار کنیم.

در ماه ژانویه این شبکه تایید کرده بود در ادامه این سریال بار دیکر کیل مک لاچلان در نقش خودش به عنوان مامور اف‌بی‌آی دیل کوپر بازی می‌کند و تولید این سریال امسال شروع می‌شود. قرار بود این برنامه در سال ۲۰۱۶ و در بیست و پنجمین سالگرد نمایش سریال اولیه، روی آنتن برود.

سریال تویین پیکز نام یک درام جنایی است که با امتیاز ۹ از ۱۰ در سایت آی‌ام‌دی‌بی از آن یاد شده است. اولین اپیزود این سریال در آوریل ۱۹۹۰ روی آنتن رفت. این سریال با ورود یک مامور اف‌بی‌آی به شهر کوچکی به نام تویین پیکز به معنی دو قله، شروع می‌شود تا بتواند معمای چند قتل را حل کند.

دیوید لینچ کارگردان آمریکایی متولد ۱۹۴۶ از برجسته ترین کارگردان‌های جهان و محبوب منتقدان و دوستداران سینما است. در سال ۲۰۰۳ در نظرسنجی که از منتقدان فیلم در سراسر دنیا توسط روزنامه گاردین انجام شد، دیوید لینچ به عنوان بزرگ‌ترین فیلم‌ساز زنده دنیا برگزیده شد. بزرگراه گمشده، داستان استریت و جاده مالهالند از فیلم‌های اوست.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/1/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.