پرده سینما

ادی ردمین به دنیای «هری پاتر» گام گذاشت

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

ادی ردمینادی ردمین به عنوان بازیگر اصلی فیلم جدیدی که در دنیای هری پاتر می گذرد انتخاب شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ادی ردمین برنده اسکار امسال ممکن است در پروژه ای که فیلمنامه آن را جی‌کی رولینگ خالق هری پاتر نوشته در نقش اصلی جلوی دوربین برود. کمپانی برادران وارنر ادی ردمین را برای بازی در فیلم غول‌های خیالی و زیستگاه هایشان انتخاب کرده است.

رولینگ خالق جهان هری پاتر کاملا با این پروژه همراه بوده و فیلمنامه اش را هم خودش نوشته است.

دیوید ییتس برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده که ماجرایش قرار است ۷۰ سال پیش از ماجراهای مجموعه هری پاتر رخ دهد. قصه این فیلم بر نویسنده‌ای خیالی به نام نیوتون آرمیس فیدو اسکاماندر متمرکز است. در مجموعه د اسکاماندر نویسنده کتابی بود که راهنما و منبعی برای شناخت غول‌های جادویی بود.

ردمین که قرار است در نقش اسکاماندر بازی کند بازیگر منتخب استودیو برای این نقش است، اما از آنجا که هنوز این فیلمنامه در دست نگارش است، گفته شده رnمین تا آن را نخواند نمی تواند تصمیمی بگیرد. کمپانی برادران وارنر در این باره توضیح بیشتری نداده است.

دیگر نقش‌های اصلی این فیلم دو خواهر، والدینشان و شخصیتی به نام جیکوب هستند.

ردمین با توجه به بازی اش در فیلم ژوپیتر صعودی، با وجود این که در باکس آفیس جایگاه درخشانی به دست نیاورد به بازیگر محبوب کمپانی برادران وارنر بدل شده است. اما هواداران او برای بازی خوبش در تصویر کردن شخصیت استیون هاوکینگ در فیلم «تئوری همه چیز» و کسب جایزه اسکار او را تحسین می‌کنند. به نظر می‌رسد او با بازی در فیلم دختر دانمارکی بار دیگر از این شانس برخوردار باشد که یک اسکار دیگر بگیرد. این فیلم درام اکنون در حال فیلمبرداری است و او در آن در نقش هنرمندی به نام لیلی البی بازی کرده که تغییر جنسیت می‌دهد.   


 تاريخ ارسال: 1394/1/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.