پرده سینما

دو توافق مهم سینمایی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آتیلا پسیانی. عکس از برنا قاسمی. ایسناروز بیست و دوم فروردین، پس از برگزاری مراسم نوروزی، نشستی در دفتر هیأت مدیره و مدیر عامل خانه سینما و با حضور آقای علی جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت.

آتیلا پسیانی سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما اعلام کرد: جناب آقای جنتی در پاسخ به پرسش هیأت مدیره خانه سینما در مورد مشکلاتی که در مسیر تولید مشترک با کشوری های خارجی برای سینماگران ایرانی (اعم از فیلم های سینمایی و آثار مستند) وجود دارد اظهار داشتند که از این پس کلیه کارهایی که با مشارکت  تهیه کنندگان و فیلمسازان ایرانی تولید می شود، مجوز خود را از سازمان سینمایی اخذ خواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه به مواضع حمایتی آن وزارتخانه و ارتباط فرهنگی و سینمایی با سایر کشورهای اشاره کرد و فعالیت فیلمسازان را در این حوزه از اهداف و برنامه های  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.

پسیانی همچنین با اشاره به درخواست هیأت مدیره خانه سینما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشکلاتی که برای هنرمندان و سینماگران در زمینه مراجعه به شعب سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد افزود دکتر ربیعی تأکید کردند که در اولین فرصت شعبه ای ویژه برای اهالی سینما و سایر رشته های هنری معرفی خواهد شد و با تخصیص این حوزه، هنرمندان از سهولت بیشتری برای انجام امور مربوط به بیمه خود، برخوردار می شوند .

آتیلا پسیانی در خاتمه ایمیل سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما را به آدرس    sokhangoo@khanehcinema.ir  را جهت مزید استحضار همکاران محترم رسانه ای اعلام کرد و خواستار شد که سردبیران و خبرنگاران محترم حوزه سینما در رسانه های گروهی، مشخصات، تلفن، فکس، ایمیل، و نام رسانه خود را به این ایمیل ارسال نمایند تا منبعد اخبار مکتوب هیأت مدیره از این طریق برای آنان ارسال شود.


 تاريخ ارسال: 1394/1/25
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.