پرده سینما

نقد فیلم «رخ دیوانه» توسط رضا درستکار و غلامعباس فاضلی در برنامه هفت امشب

پرده سینما


 

 




.

 

در برنامه سینمایی هفت که امشب (جمعه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴) پخش خواهد شد، رضا درستکار و غلامعباس فاضلی به نقد و بررسی فیلم «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داودی خواهند پرداخت. برنامه هفت به سردبیری و اجرای محمود گبرلو، هر هفته جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
گفتنی است «رخ دیوانه» که سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره و نیز سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره کسب کرد، توسط ابوالحسن داودی کارگردانی شده و طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل‌احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیرمحمد زند در آن بازی کرده‌اند.
«رخ دیوانه» داستان چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا شده و به‌دنبال یک شوخی و شرط‌بندی در مسیری پیچیده و دلهره‌آور می‌افتند. مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هرکدامشان رقم می‌زند.
همچنین خاطرنشان می‌سازد که آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران این هفته مهمان هفت خواهد بود و گبرلو به گفتگو با او درباره فیلم‌های سینمایی‌اش و وضعیت بازیگری امروز می‌پردازد. علیرضا رضاداد دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر این هفته به هفت می‌رود و درباره برنامه‌های جشنواره صحبت می‌کند.
پخش گزارش جشن سالگرد برنامه سینمایی هفت و پشت صحنه فیلم «گینس» اولین ساخته بلند سینمایی محسن تنابنده که در برنامه اکران سینما‌ها قرار دارد از جمله بخش‌های ویژه برنامه این هفته است که در کنار سایر آیتم‌های تصویری برنامه روی آنتن خواهد رفت.


 تاريخ ارسال: 1394/2/4
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>زینب کریمی:

با سلام. عرض ادب خدمت جناب آقای فاضلی گرامی. حتماً گفتگوی ویژه و جذابی خواهد بود! برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

4+0-

جمعه 4 ارديبهشت 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.