پرده سینما

مشایی: هنرپیشه‌ها خودشان زنگ می‌زنند و من هم اجابت می‌كنم

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مشایی: قرار است وقتی هدیه تهرانی عكسهایش را فروخت، سودش را به ما بدهد

 

اسفندیار رحیم مشاییدیدارهای زنجیره های هنرپیشگان سینما با اسفندیار رحیم مشایی در دیدار پنج نماینده مجلس با وی مطرح شد. در هفته های گذشته خبر دیدار بازیگرانی مثل هدیه تهرانی، مهناز افشار، مهتاب کرامتی، الناز شاکردوست و نیوشا ضیغمی با مشایی مطرح شد. که برخی از هنرپیشگان مثل الناز شاکردوست این دیدارها را تکذیب کردند. با این حال به گزارش «تابناک» نشستی با حضور آقایان مهدی كوچكزاده، روحالله حسینیان، حمید رسایی، علیاصغر زارعی و اسماعیل كوثری، پنج تن از نمایندگان مردم تهران با اسفندیار رحیم مشایی، برگزار شده است.

نکته جالب توجه در این نشست که حدود دو هفته پیش انجام شده، این است که اشخاص نامبرده، هرچند از مدافعان شاخص دولت و شخص دکتر احمدی نژاد در مجلس شمرده می‌شوند، ظاهرا برخی گلایه‌ها نسبت به رئیس دفتر رئیس‌جمهور، موجبات این نشست را فراهم آورده است.

از جمله مسائلی كه گفته می‌شود در دیدار نمایندگان با رحیم مشایی مطرح شده، دیدار وی و وجوهی است كه از سوی او به عنوان كمك و وام به برخی هنرمندان، پرداخت شده است. پس از دیدار اسفندیار رحیم مشایی با هدیه تهرانی در خانه هنرمندان به بهانه برگزاری نمایشگاه عكس این هنرپیشه، اخبار دیدار مرد چند شغله دولت با یكی دیگر از هنرپیشه‌های خانم سینما، چند روزی فضای رسانه‌ای جامعه را تحت تأثیر قرار داد.

با وجود این، شنیده شده است رحیم مشایی در این نشست، به بیان این‌كه كار وی در اختصاص مبالغ نقدی قابل توجه چند ده میلیونی به هدیه تهرانی، «پول دادن» و «كمك كردن» به هنرمندان نبوده، بلكه نوعی «سرمایهگذاری» تلقی می‌شود و قرار است «تهرانی»، وقتی «عكسهایش را فروخت، سودش را به ما بدهد»، موضوع را از حد و اندازه سخنان غیر جدی، فراتر برده است.

البته وی در این نشست، درباره دیدار یکی دیگر از بازیگران زن جوان سینما گفته است: «این هنرپیشه‌ها خودشان زنگ می‌زنند و می‌گویند باید در ملاقات با شما، مشكلاتمان را مطرح كنیم و من هم اجابت می‌كنم.»

 

در همین رابطه بخوانید

دیدار نیوشا ضیغمی با اسفندیار رحیم مشایی

دیدار الناز شاکردوست و مشایی

الناز شاکردوست دیدار با مشایی را تکذیب کرد

عکس اسفندیار رحیم مشایی با هدیه تهرانی، در مجلس مسئله ساز شد!

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/2/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.