پرده سینما

بزرگداشت کیمیایی در جشنواره فیلم "شهر"

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

بزرگداشت مسعود کیمیایی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم شهر برگزار می‌شود. طبق اعلام دست‌اندرکاران این رویداد، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در نظر دارد در این دوره بزرگداشت فیلمسازی را برپا کند که تهرانی‌ترین فیلمساز سینمای ایران و راوی و تصویرگر بزرگ تهران قدیم و جدید است. مراسم بزرگداشت مسعود کیمیایی همزمان با مراسم افتتاحیه این رویداد سینمایی، ۷ خرداد ماه در سالن «ایوان شمس» برگزار می‌شود. روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر همچنین از آغاز داوری‌های مسابقه سینمای ایران این رویداد سینمایی خبر داد، رویدادی که قرار است از ۳ تا ۱۲ خردادماه در دو بخش محله و اصلی در ۱۱ سالن سینمایی در تهران برگزار شود.

بر پایه این خبر، هیأت‌های پنج نفره و سه نفره به‌صورت جداگانه بخش‌های مختلف مسابقه سینمای ایران و اقلام تبلیغی را داوری خواهند کرد و بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره نیز، پس از جمع‌بندی نهایی آثار متقاضی از ۵۲ کشور جهان مورد ارزشیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

روابط عمومی جشنواره فیلم شهر خبر داد: ۹ هیأت تخصصی آثار منتخب در بخش‌های: فیلم‌های کوتاه، آثار مستند، فیلم‌های ویدیویی، فیلم‌های بلند سینمایی مسابقه ایران، دو هیأت داوری برای بخش اقلام تبلیغی، یک هیأت داوری برای مسابقه فیلمنامه سینمایی، همچنین، دو هیأت داوری برای بخش‌های بین‌الملل پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر را ارزشیابی و داوری خواهند کرد. مطابق آمار ثبت شده در دبیرخانه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر بیش از ۲۰۰۰ اثر برای بخش‌های مختلف سینمای ایران برای این دوره جشنواره اثر رسیده است. پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از ۳ تا ۱۲ خرداد به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می‌شود.



 تاريخ ارسال: 1394/2/21
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.