پرده سینما

«افسانه کونان» پس از ۳۰ سال، باز با آرنولد!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

آرنولد شوارتزنگر ۳۰ سال پس از فیلم «کونان بربر»، یاد این شخصیت را زنده می‌کند. به گزارش مهر و به نقل از د رپ، «افسانه کونان» فیلم جدیدی است که آرنولد شوارتزنگر ۳۰ سال پس از ساخته شدن قسمت اول آن، در آن ظاهر می‌شود. «افسانه کونان» که ادامه‌ای بر فیلم «کونان بربر» است حداقل با سه شخصیت از آن فیلم قبلی، جلوی دوربین می‌رود. کریس مورگان تهیه‌کننده این فیلم که نویسنده آن نیز هست، با گفتن این خبر، ساخته شدن این فیلم را مسجل کرد. این در حالی است که آرنولد پیش از این تنها احتمال ساخته شدن فیلم را تأیید کرده بود.

در فیلم اصلی، ‌گری لوپز در کنار آرنولد جلوی دوربین رفته بود. جیمز ارل جونز، ساندال برگمن، بن دیویدسون، ماکو ایواماتسو، ویلیام اسمیت و مکس فون‌سیدو دیگر بازیگران فیلم بودند. مورگان در توضیح این خبر افزود: در فیلم جدید با گسترش منطقی شخصیت‌های فیلمی که سال ۸۲ خلق شدند، جلو می‌رویم. او که در وبسایت طرفداران شوارتزنگر با آن‌ها گفتگو می‌کرد همچنین یادآور شد که وقتی ما کونان را دوباره می‌بینیم، او چیزهای زیادی را در زندگی‌اش پشت سر گذاشته: یک دزد، یک سلحشور، یک دزد دریایی، یک شاه، یک افسانه و امروز مردی سالخورده است. «نابخشوده» را تصور کنید با یک شمشیر بربر...

فیلم «کونان بربر» در سال ۱۹۸۲ اکران شد و کمک کرد تا آرنولد شوراتزنگر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران اکشن شناخته شود. این فیلم برمبنای رمان‌های مصور رابرت ‌ای. هاوارد شکل گرفت. جان میلیوس آن فیلم را کارگردانی کرد و با همکاری اولیور استون فیلمنامه‌اش را نوشت. «افسانه کونان» را یونیورسال پیکچرز می‌سازد و هنوز تاریخ اکران‌اش اعلام نشده است.



 تاريخ ارسال: 1394/3/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>یه نفر:

او ۷ بار قهرمانی در مسابقات مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام) در سالهای ۱۹۷۰–۱۹۷۱-۱۹۷۲–۱۹۷۳-۱۹۷۴–۱۹۷۵-۱۹۸۰ را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان است. او بدنسازی را از ۱۴ سالگی شروع کرد و در ۲۳ سالگی اولین قهرمانی خود را در مستر المپیا بدست آورد. البته در سال ۱۹۶۹ و در ۲۲ سالگی در مستر المپیا مقام دوم را بدست آورد. طبق گفتهٔ خود آرنولد او زیاد طعم شکست را در مسابقات نچشیده است و واقعاً نیز همچین است زیرا از ۲۵ مسابقهٔ رسمی و بین‌المللی که داشته است فقط ۲ مسابقه را اول نشده است و در ان دو مسابقه به مقام ۲ رسیده است. نام او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بهترین و کاملترین بدن انسانی آمده است.. اندازهٔ بدن او در زمانیکه در اوج شهرت و قهرمانی بود بدین شرح است: بازوها: ۵۷ سانتی‌متر سینه: ۱۴۶ سانتی‌متر کمر: ۸۵ سانتی‌متر رانها: ۷۴ سانتی‌متر ساق پا: ۵۰ سانتی‌متر وزن بدن: ۱۰۸ کیلوگرم قد: ۱۸۸ سانتی‌متر عناوین قهرمانی: سال ۱۹۶۳ مسابقه استرهاف اتریش نفر دوم سال ۱۹۶۵ مسابقه جونیور (المان) نفر اول و مستر اروپا سال ۱۹۶۶ عنوان بهترین بدنساز اروپا (المان) سال ۱۹۶۶ قهرمان مستر آماتور اروپا سال ۱۹۶۶ مسابقه NABBA (مستر یورنیوس) نفر دوم سال ۱۹۶۷ مسابقه NABBA نفر اول سال ۱۹۶۸ نفر اول مسابقات پاورلیفتینگ المان سال ۱۹۶۸ نفر اول مسابقه IFBB مستر اینترنشنال (مکزیک) سال ۱۹۷۰ نفر اول مستر المپیا در نیویورک سال ۱۹۷۱ نفر اول مستر المپیا در فرانسه سال ۱۹۷۲ نفر اول مستر المپیا در آلمان سال ۱۹۷۳ نفر اول مستر المپیا در نیویورک سال ۱۹۷۴ نفر اول مستر المپیا در نیویورک سال ۱۹۷۵ نفر اول مستر المپیا در آفریقای جنوبی سال ۱۹۸۰ نفر اول مستر المپیا در استرالیا

1+0-

پنجشنبه 7 خرداد 1394



>>>یه نفر:

آرنولد آلویس شوارتزنگر (به آلمانی: Arnold Alois Schwarzenegger) (زاده ۳۰ ژوئیه ۱۹۴۷) مدل، تهیه کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است.

1+0-

پنجشنبه 7 خرداد 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.