پرده سینما

بیانیه‌ مجمع فیلم‌سازان سینمای ایران و تبریك شكل‌گیری شورای مركزی جدید كانون كارگردانان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

کیومرث پوراحمد سخنگوی مجمع فیلمسازان ایرانکیومرث پوراحمد سخنگوی مجمع در بیانیه‌ای كه در اختیار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،گذاشته آورده‌است:«نمی‌توان زمان را به عقب برگرداند و آب ریخته را به جوی بازگرداند اما می‌توان از همین لحظــه، خالصانه و مسئولانه تلاش کرد تا شکاف‌ها پر شود و همــــه چیز در مسیر درست هدایت شود.

شورای مرکزی مجمع فیلمسازان سینمای ایران (با حمایت اکثریت قریب به اتفاق اعضا خود)، دلسوخته و نگران با همه وجود تلاش کرد تا خدشه‌ای که به شالوده کانون کارگردانان وارد شده بود را جبران کند و از فروپاشی کانونی که بیست سال به پای بالندگی‌اش خون دل‌ها خورده‌ایم پیشگیری کند. فراموش نکنیم که ما،شورای مرکزی مجمع و همه اعضاء آن کارگردان هستیم و عضو کانون کارگردانان. این وظیفه ماست که خواهان حضور زنده و فعال کانون در میان اصناف سینمایی و نیز خواهان بالندگی و قامت افراشته کانون کارگردانان باشیم.

مجمع فیلمسازان اینک خوشحال است که شورای مرکزی جــدید کانون با حضور بی‌سابقه یکصدوسی و یک نفر و با رأی یکصدو هفت نفر انتخاب شدند.خوشبختانه در میان اعضاء شورای مرکزی کانون،کارگردان‌هایی هستند که به اندازه کافی سابقه و تجربه صنفی دارند.

مجمع فیلمسازان سینمای ایران شکل‌گیری (مثل همیشه) آبرومندانه شورای مرکزی کانون کارگردانان را به جامعه کارگردان‌های سینمای ایران و اعضاء انتخاب شده شورای مرکزی،صمیمانه تبریک می‌گوید و برای یک یک اعضاء شورا آرزوی پیروزی در جهت حفظ حیثیت و اعتبار کانون را دارد.»

ازسوی سخنگوی مجمع فیلمسازان: کیومرث پوراحمد.

 

رئیس شورای مرکزی: ابوالحسن داودی و اعضاء شورای مرکزی به ترتیب حروف الفبا:عزیزالله حمیدنژاد.علیرضا داودنژاد، سیامک شایقی، پرویزشهبازی . مهدی فخیم زاده . مهرداد فرید . مجید قاری‌زاده و منوچهر مصیری.

 

 


 تاريخ ارسال: 1389/2/15
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.