پرده سینما

آه ای عبدالحلیم!

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

تهیه‌کننده فیلم «آه ای عبدالحلیم» گفت: فیلم‌ ما پر از امید و شادی است. طهورا ابوالقاسمی که تهیه‌کنندگی سومین فیلم احسان عبدی‌پور را بر عهده دارد، درباره وضعیت ساخت این فیلم به خبرنگار ایسنا گفت: ما به‌تازگی پروانه ساخت گرفته‌ایم و احسان عبدی‌پور مشغول روتوش نهایی فیلمنامه است. او ادامه داد: کل فیلمبرداری ما در بوشهر انجام می‌شود و به‌دلیل این‌که فعلاً در فصل گرما هستیم، یکی دو ماه را صرف پیش‌تولید و تمرین با بازیگران بومی خواهیم کرد تا فیلم نیمه دوم شهریور کلید زده شود.

ابوالقاسمی درباره ترکیب بازیگران این فیلم توضیح داد: چند بازیگر بومی خواهیم داشت که در کنار چند بازیگر حرفه‌ای که از تهران همراه خود می‌بریم، ترکیب بازیگران فیلم را کامل می‌کنند اما هنوز درباره انتخاب بازیگران به قطعیت نرسیده‌ایم. به گفته او، داستان این فیلم درباره یک‌سری جوان است که می‌کوشند به اهداف و آرزوهایشان برسند.

این تهیه‌کننده درباره حال و هوای فیلم «آه ای عبدالحلیم» نیز به ایسنا گفت:‌ فضای کار مانند فیلم‌های قبلی آقای عبدی‌پور همان فضای گرم، صمیمی و بومی است و هرچند فیلم درباره مسائل جوانان است، اما فیلمی پر از امید و شادی است.

به گفته او، داستان این فیلم درباره یک‌سری جوان است که می‌کوشند به اهداف و آرزوهایشان برسند. به گزارش ایسنا، احسان عبدی‌پور پیش از این فیلم‌های «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» را ساخته است که فیلم نخست‌ او «تنهای تنهای تنها» مورد توجه قرار گرفت.



 تاريخ ارسال: 1394/3/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.