پرده سینما

انتظامی: حتماً در فیلم کیمیایی بازی می‌کنم

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزت الله انتظامیعزت‌الله انتظامی در 91 سالگی هنوز عاشق بازیگری است و با اشتیاق از پیشنهاد مسعود کیمیایی برای بازی در فیلم جدیدش خبر می‌دهد.

آقای بازیگر سینمای ایران در آستانه 30 خرداد سالروز تولدش در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: اخیرا مسعود کیمیایی پیشنهاد بازی در فیلمش را داده که حتماً در آن بازی خواهم کرد چرا که هم نقش خیلی خوب است و هم کیمیایی کارگردان خیلی خوبی است. فکر می‌کنم پاییز فیلمبرداری آغاز شود.

انتظامی که چندی پیش از داریوش مهرجویی پیشنهادی برای بازیگری دریافت کرده بود، درباره آن اظهار کرد: آن هم کار خوبی است که هنوز اجازه ساخت نگرفته اما کار کیمیایی قطعی است.

این بازیگر پیشکسوت درباره احداث مدرسه آقای بازیگر هم که خبرش طی روزهای گذشته منتشر شده بود، توضیح داد: با پیشنهاد و همراهی مجید (انتظامی) قرار است در شهرستان‌های کوچکی که مدرسه ندارند پیش‌قدم‌ شوم و بخشی از هزینه را خودم بگذارم و بخش دیگر را از مردم تامین کنم تا مدرسه احداث کنیم. خیلی دلم می‌خواهد تا زنده هستم به بار نشستن آن را ببینم.

عز‌ت‌الله انتظامی در آستانه 91 سالگی معتقد است: آدم بدون اینکه به سنش توجه داشته باشد تا می‌تواند باید کار کند. من هم اصلا فکر سن و سال را نمی‌کنم.



 تاريخ ارسال: 1394/3/29
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.