پرده سینما

احتمال ساخت سه‌گانه بتمن به‌وسیله بن افلک

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

بن افلک در فیلم بت مناین احتمال وجود دارد که بن افلک پس از بازی در یک فیلم بتمنی، کارگردانی سه گانه بتمن را برعهده بگیرد. به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، کمپانی برادران وارنر به تازگی نمایشی از بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت را برای اعضای سازنده و استودیو به نمایش درآورد. نقش آفرینی افلک در نقش بتمن و بروس وین در حالی با اقبال روبه رو شده که گفته می شود ممکن است بن افلک کارگردانی این فیلم را آن هم در قالب یک سه گانه برعهده بگیرد.

گفته شده مذاکرات برای بسته شدن این قرارداد در جریان است و این قرارداد می تواند کمپانی را وارد جهان داستانی بتمن کند.

گفته شده با امضای این قرارداد بن افک برای ۱۰ سال آینده در نقش بتمن ظاهر خواهد شد و برادران وارنر تلاش دارند تا دنیای فیلم‌های بتمن را با افلک ادامه دهند.

منابع خبری می‌گویند تلاش افلک برای این که بتمن نهایی باشد، عاملی است که این کمپانی را تشویق کرده تا این پروژه را در آینده دنبال کنند.

افلک تاکنون کارگردانی چند فیلم‌ تحسین شده از سوی منتقدان را انجام داده و برای آرگو محصول ۲۰۱۲ جایزه اسکار و گلدن گلوب را هم گرفته است.

اما آنچه در این گزارش قابل توجه است اینکه سوپرمن به عنوان شخصیت مرکزی جهان کمیک‌های «دی سی» مطرح است و حالا که بتمن علیه سوپرمن به عنوان ادامه‌ای بر مرد آهنی زاک اسنایدر ساخته شده، احتمالاً به چیزی بزرگتر و پیچیده‌تر بدل خواهد شد. ساخت این سه گانه می‌تواند بازار بزرگی از فیلم‌های ابرقهرمانی را آن هم پس از این که سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان با اقبال زیادی روبه‌رو شد، ادامه دهد.

بتمن علیه سوپرمن به کارگردانی زاک اسنایدر ساخته شده و کریس تریو فیلمنامهٔ این فیلم را بر پایه داستانی از دیوید اس. گویر و زاک اسنایدر نوشته‌است. هنری کویل، بن افلک، گل گدوت، امی آدامز، لارنس فیشبرن، دایان لین، جسی آیزنبرگ، جرمی آیرونز و هالی هانتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. طلوع عدالت قرار است تا در ۲۵ مارس ۲۰۱۶ در ایالات متحده به صورت سه‌بعدی اکران شود.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/5/19
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.