پرده سینما

رایگان به فیلم پولاد کیمیایی نمی‌رود

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسعود رایگان. عکس از الهام عبدلی. سایت پرده سینمامسعود رایگان خبر حضور خود و رویا تیموریان در فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی را رد کرد. این بازیگر سینما در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که در حال حاضر برنامه‌ای برای حضور در فیلم معکوس ندارد گفت: برای پولاد کیمیایی به عنوان کارگردانی جوان و آینده دار آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سال‌های درخشانی پیش روی این کارگردان جوان سینما باشد.

رایگان ادامه داد: من و خانم تیموریان برای استاد کیمیایی احترام بسیاری قائل هستیم و معتقدیم افتخار حضور در کنار ایشان برگی پر بار در کارنامه هنری ما است، ولیکن در شرایط حاضر و با توجه به مشغله کاری امکان حضور در فیلم سینمایی معکوس را نداریم.

پیش از این پولاد کیمیایی از حضور قطعی مسعود رایگان و رویا تیموریان در فیلم سینمایی معکوس خبر داده بود.

ساخت اولین فیلم پولاد کیمیایی با حاشیه‌های زیادی همراه بود است و پیش از این قرار بود مسعود کیمیایی همراه با ناصر ملک مطیعی در صحنه‌هایی از فیلم جلوی دوربین بروند.

معکوس اولین فیلم بلند پولاد کیمیایی به عنوان کارگردان است و قرار نیست خودش در فیلم بازی کند.

گروه تولید عبارتند از نویسنده و کارگردان: پولاد کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، طراح صحنه و لباس: ایرج رامین فر، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری، برنامه ریز: رضا بختیاری، دستیار کارگردان: عادل معصومیان، مجری طرح: حمیدرضا افشار، سرمایه گذار: امین محمود یار، تهیه کننده: مسعود کیمیایی.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/5/26
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>مجتبا:

...ولیکن در شرایط حاضر و با توجه به مشغله کاری امکان حضور در فیلم سینمایی معکوس را نداریم... چرا آخه داداش؟!؟!؟!؟

4+0-

دوشنبه 26 مرداد 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.