پرده سینما

حکم جدید برای سیدرضا میرکریمی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با جدا سازی بخش ملی و بین المللی جشنواره فیلم فجر،امسال بخش ملی به دبیری محمد حیدری در دهه فجر(بهمن 94) و بخش بین الملل تحت عنوان جشنواره بین الملل ایران به دبیری سید رضا میرکریمی در اردی بهشت 95 برگزار خواهد شد.

 

سیدرضا میرکریمیرئیس سازمان سینمایی با صدور حکمی سید رضا میرکریمی را به سمت دبیری جشنواره بین الملل فیلم ایران منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ،در حکم صادره آمده است:

 

"هنرمند ارجمند، جناب آقای سید رضا میرکریمی؛ به موجب این حکم به سمت «دبیر جشنواره بین المللی فیلم ایران» منصوب می شوید. سینمای ایران در سخت ترین شرایط توانست پنجره ای به بیرون بگشاید؛ و امروز که دربهای جهان به روی فرهنگ و هنر ایران بزرگ باردگر گشوده شد، «جشنواره بین المللی فیلم ایران» می تواند همه مشتاقان و دوستداران هنرهفتم را در سرزمین ادب وعرفان و عشق و گفت و گو گِردِ هم آورد. جدایی بخش بین الملل جشنواره فجر فرصتی است برای برپایی همایشِ بزرگ و با شکوهِ همه سینماگرانی  که همچنان به آینده سینمای فرهنگی، هنری و اصیل و انسانی باوردارند. «جشنواره ملی فیلم فجر» ، جشن سال تحویل سینمای ملی ایران و  جشنواره بین الملل که پس از این رویداد بزرگ برگزار می شود فرصتی است استثنایی برای تبادل تجربه و اندیشه با سینمای جهان و معرفی تولیدات سالانه سینمای ایران به دوستداران نگاه ایرانی در سینما. این جشنواره که به نام ایران مزین است همچنین  بهانه ای است برای معرفی فرهنگ وهنر سرزمینی که آوازه هنر و هنرمندانش جهانی و دیرپای است.

دبیری این رویداد مهم، نیازمند اندیشه های خلاق، پیشنه ای درخشان و همراهی همه اهالی سینماست.  سوابق درخشان تان در سینمای ایران و جهان و جایگاه والای تان در مدیریت اصناف نوید بخش رویدادی شکوهمند ودرخورِ نام سینمای ایران است. موفقیت های روز افزونتان را در برگزاری این رویداد مهم از خداوند متعال خواهانم."

 

گفتنی است با جدا سازی بخش ملی و بین المللی جشنواره فیلم فجر،امسال بخش ملی به دبیری محمد حیدری در دهه فجر(بهمن 94) و بخش بین الملل تحت عنوان جشنواره بین الملل ایران به دبیری سید رضا میرکریمی در اردی بهشت 95 برگزار خواهد شد.

 

در همین رابطه بخوانید

توضیحات ایوبی درباره جشنواره بین‌المللی فیلم ایران/ تفکیک لازم بود


 تاريخ ارسال: 1394/5/28
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.