پرده سینما

افزایش تعداد صفحات روزنامه‌ای سینمایی

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیر مسوول «بانی‌فیلم» از افزایش تعداد صفحات این روزنامه از یکشنبه - 15 شهریور ماه - خبر داد.

مسعود داودی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ اعلام کرد: در حال حاضر روزنامه «بانی‌فیلم» هر روز در 12 صفحه به چاپ می‌رسد اما قرار است از فردا با افزایش 4 صفحه به این روزنامه، در 16 صفحه منتشر شود.

وی همچنین گفت: قرار است با افزایش تعداد صفحات «بانی‌فیلم»، یک صفحه مستقل به بخش تئاتر اختصاص پیدا کند، یک صفحه به سینمای ایران‌، یک صفحه به تلویزیون و همچنین یک صفحه کامل به عنصر عکس و تصویر از سینمای ایران و جهان اختصاص داشته باشد که در این یک صفحه قرار است عکس‌ها و تصاویر خاص از سینمای ایران و جهان منتشر شود که هفته اول ما این صفحه را با سینمای جهان آغاز می‌کنیم اما از هفته‌های آینده سینمای ایران را هم خواهیم داشت.

مدیر مسوول روزنامه سینمایی بانی فیلم در ادامه همین مطلب یادآور شد: متاسفانه روزنامه‌های سینمایی ما گاهی شبیه نشریات سیاسی می‌شوند و ما شرایط بسته و فشرده‌ای در بخش عکس و تصویر داریم؛ به همین خاطر قرار است با افزایش تعداد صفحات روزنامه بانی‌فیلم یک صفحه را فقط به عکس و تصویر از سینمای جهان اختصاص دهیم.

وی سپس در پاسخ به اینکه آیا قرار است با افزایش تعداد صفحات روزنامه «بانی‌فیلم» بودجه‌ اختصاص یافته به این روزنامه افزایش پیدا کند؟ خاطرنشان کرد: شرایط بودجه‌ای ما نه تنها تغییر پیدا نمی‌کند، بلکه ما شرایط خاص‌تری هم داریم و قرار نیست بودجه ما اضافه شود.

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/6/14
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.