پرده سینما

دنیل کریگ: «تا وقتی بتوانم جیمز باند می‌مانم!»

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

 

دنیل کریگدنیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند گفت قصد ندارد به زودی از این نقش کناره‌گیری کند و حتی اگر اجرای این نقش سخت تر شود هم او ادامه می دهد.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، در حالی که بحث و شک و گمان زیادی درباره این که چه کسی جایگزین دنیل کریگ برای ایفای نقش جیمز باند شود وجود دارد، دنیل کریگ در گفتگویی با  «میل» گفت او هیچ علاقه‌ای به واگذار کردن این نقش ندارد و نمی‌خواهد از استون مارتین خود به این زودی‌ها بگذرد.

وی تاکید کرد که چقدر تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد تا بتواند فرمی را که برای این نقش لازم است، حفظ کند. او گفت: تا حد مرگ کار می‌کنم. هر روز سخت‌تر می‌شود، اما مثل خود زندگی است. تا زمانی که از نظر فیزیکی قابلیت اش را داشته باشم ادامه می‌دهم.

وی افزود: برای یک فیلم دیگر قرارداد دارم اما نمی‌توانم پیش بینی کنم چه پیش می آید.

اسپکتر چهارمین فیلم جیمز باند است که دنیل کریگ در نقش او ظاهر شده است. او در ۹ سال اخیر این نقش را در اختیار داشته و در سال ۲۰۰۶ با کازنیو رویال برای اولین بار در نقش مامور ۰۰۷ ظاهر شد. او گفت پس از بازی در اسکای فال به این فکر کرده که از این نقش کنار برود اما پس از این که آن فیلم رکوردشکن شد حضور او در نقش جیمز باند بعدی، ضروری شد.

درباره جایگزین‌های دنیل کریگ حرف‌های زیادی زده می‌شود و به تازگی دمین لوییس بازیگر هوملند به عنوان بهترین گزینه مطرح شد.

 

در همین رابطه بخوانید

 

بازیگر «هوملند» جیمزباند بعدی خواهد بود؟



 تاريخ ارسال: 1394/7/10
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.