پرده سینما

تبریک ویژه به جمشید مشایخی به‌مناسبت سالروز تولدش

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موسسه هنرمندان پیشکسوت در پیامی ششم آذر را به‌مناسبت زادروز جمشید مشایخی را تبریک گفت. به گزارش مهر، امروز ۶ آذرماه و به‌مناسبت زادروز جمشید مشایخی هنرمند و پیشکسوت سینما، تئا‌تر و تلویزیون، سیدعباس عظیمی مدیرعامل «موسسه هنرمندان پیشکسوت» پیامی به نمایندگی از کارکنان موسسه آماده کرد که در زیر می‌خوانید:

«من از طرف خود و همکارانم این مناسبت میمون را به ایشان تبریک می‌گویم. استاد مشایخی نه‌تنها به‌عنوان یک چهره محبوب، ماندگار و دوست‌داشتنی و بلکه به‌عنوان یکی از بزرگان سینما، تئا‌تر و تلویزیون ایران هر لحظه پیگیر مسائل و مشکلات «موسسه هنرمندان پیشکسوت» بوده‌اند و با طرح مطالب و حمایت از این موسسه در رسانه‌ها، برنامه‌ها و در دیدار‌هایشان با مسئولان نقش موثر و جدی در حمایت معنوی از این موسسه داشته‌اند. ان شاالله ۱۲۰ ساله شوند».

طی دو روز گذشته به اشکال مستقیم و غیرمستقیم هنرمندان دور و نزدیک و سایر اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز هرکدام به نحوی تولد مشایخی را تبریک گفته و او نیز محبت همه آن‌ها را با این شعر که مطلع یکی از غزلیات «فروغی بسطامی» است، پاسخ داد: «ای خوشا وقتی که بگشایم نظر در روی دوست سر نهم در خط جانان جان دهم بر بوی دوست/ من نشاطی را نمی‌جویم به‌جز اندوه عشق من بهشتی را نمی‌خواهم به‌غیر از کوی دوست»

جمشید مشایخی ‌زاده ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است که از سال ۱۳۳۵ فعالیت هنری خود را در حوزه هنرهای نمایشی آغاز کرده و تاکنون در بسیاری تئا‌تر، تله‌تئا‌تر، فیلم و سریال ایفاگر نقش‌های ماندگاری بوده و موفق به کسب نشان درجه یک فرهنگ و هنر شده است.



 تاريخ ارسال: 1394/9/6
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>الی:

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

0+0-

شنبه 7 آذر 1394



>>>مجتبا:

تبریک تبریک ****

3+0-

جمعه 6 آذر 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.