پرده سینما

اتهام جديد نيويورک‌پست به تارانتينو: او برای كسب شهرت، دروغ می‌گويد زندان بوده است

پرده سینما

 





 

 

 

کوئنتین تارانتینونيويورک پست كوئنتين تارانتينو فيلمساز برنده اسكار را متهم به اين كرد كه به دروغ گفته زمانی را در زندان سپری كرده تا از این طریق خود را مردی سرسخت نشان دهد.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، این روزنامه نیویورکی که تارانتینو را پس از حمله جنجالی‌اش به خشونت‌های پلیس نیویورک به عنوان دشمن شماره یک خود می‌شناسد، ادعا کرد هیچ سندی منبی بر این که این کارگردان تا کنون توسط مقامات حقوقی لس آنجلس دستگیر شده باشد وجود ندارد.

کارگردان سازنده جانگوی رها شده بارها و بارها در مصاحبه‌هایش گفته است که ۲۳ سال پیش مدتی را برای نپرداختن جریمه‌های ترافیکی در زندان لس آنجلس گذارنده بوده است.

حالا کاپیتان کریستوفر رید از مرکز پلیس لس‌آنجلس گفته است هیچ شواهدی مبنی بر این مسأله وجود ندارد.

روزنامه نیویورک پست هم نوشته است تارانتینو نخستین بار گفت در سال ۱۹۹۲ و وقتی در حال آماده کردن فیلم سگ های انباری بوده مدتی را در زندان سپری کرده است. او گفته اگر ارتباطی با پلیس داشتم می‌توانستم سریع بیرون بیایم. یک بار هم در مصاحبه با پاریس وویس گفته بود: هشت روز برای هشدارهای ترافیکی در زندان ایالتی بودم و بعد با خودم فکر کردم، وای چه دیالوگی می‌تواند اینجا وجود داشته باشد. حتی می‌بینی آنها با تو مثل یک حیوان رفتار می‌کنند و هیچ کسی نمی خواهد با او مثل یک حیوان رفتار شود.

حالا پلیس لس‌آنجلس می گوید این فیلمساز تنها در سال ۲۰۰۰ با پلیس مساله داشت و ۸۷۱ دلار برای خشونت در هنگام رانندگی و رانندگی بدون گواهینامه جریمه شد. این مبلغ به جای یک بازداشت هشت روزه تعیین شده بود.

فیلم جدید تارانتینو با عنوان هشت نفرت انگیز روز کریسمس در سینماهای آمریکا اکران می‌شود و ۸ ژانویه در سینماهای بریتانیا روی پرده می‌رود. تارانتینو از حرف‌هایی که در تظاهرات ضد خشونت پلیس در ماه اکتبر بیان کرده، اظهار تأسف نکرده و گفته مقامات پلیس می‌توانند فیلم مرا تحریم کنند، اما به این معنی نیست که پلیس‌ها ضد من باشند، چون من کسی هستم که از افسرهای پلیس حمایت می‌کنم.



 تاريخ ارسال: 1394/9/12
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.