پرده سینما

مورگان فریمن از سقوط هواپیما جان سالم به در برد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

مورگان فریمنمورگان فريمن که در راه هیوستون برای حضور سر صحنه فیلمبرداری بود از يک سانحه هوايی جان به در برد و آسیبی ندید.

به گزارش خبرگزاری مهر، هواپیمایی که مورگان فریمن سرنشینش بود روز شنبه بعد از انفجار یکی از تایرهایش در می سی سی پی در حالت اضطراری به زمین نشست.

فریمن برنده جایزه اسکار در بیانیه‌ای گفت: من در هواپیمایم بودم و به سمت تگزاس می‌رفتم تا بخشی از فیلم داستان خدا را فیلمبرداری کنم. بعضی مواقع اوضاع آنطور که برنامه‌ریزی شده‌اند پیش نمی‌روند و یکی از تایرهای هواپیما ترکید که مشکل‌زا شد، اما به خاطر جیمی هابسون خلبان فوق‌العاده من، ما با امنیت کامل و بدون یک خراش فرود آمدیم. البته نمی‌توانم همین حرف را درباره هواپیمایم بزنم.

فریمن و خلبانش هیچ آسیبی ندیدند. هواپیما از شهر کلارکس‌دیل واقع در می سی سی پی به سمت شهر هیوستون ایالت تگزاس می‌رفت. این فرود اضطراری در فرودگاه تونیکا در می سی سی پی رخ داد.

     

    

مورگان فریمن ۷۸ ساله یکی از محبوب‌ترین بازیگران هالیوود است. او برای ایفای نقش در فیلم عزیز میلیون دلاری در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او به خاطر بازی در فیلم‌های Street Smart محصول ۱۹۸۷، رانندگی برای خانم دیزی محصول سال ۱۹۸۹،‌ رستگاری در شاوشنگ محصول ۱۹۹۴ و شکست‌ناپذیر محصول ۲۰۰۹ هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

    

     



 تاريخ ارسال: 1394/9/16
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.