پرده سینما

هریسون فورد برای حمایت از فیلم «جنگ ستارگان» به سیدنی رفت

پرده سینما






 

 

هریسون فوردهریسون فورد بازیگر فیلم جنگ ستارگان برای معرفی و حمایت از قسمت جدید این فیلم پرطرفدار، راهی سیدنی در استرالیا شد.

به گزارش مهر به نقل از گاردین، هریسون فورد که همیشه از بازی در نقش هان سولو در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان ابزار خوشحالی کرده، می‌گوید بازی کردن این نقش برای یک بار دیگر، عالی بود.

فورد دیروز پنج‌شنبه در قالب توری جهانی که در آستانه اکران شدن جنگ ستارگان: نیرو بیدار می‌شود به راه افتاده، راهی سیدنی شده است. جدیدترین فیلم جنگ ستارگان که جی‌جی آبرامز آن را کارگردانی کرده هفته آینده در سراسر جهان اکران خود را آغاز می‌کند.

فورد در جمع مردم سیدنی گفت: مردم زیادی به جذابیت این داستان فکر کرده‌اند. داستان‌هایی که درباره بزرگ شدن است، درباره وفاداری است و سفری قهرمانانه... این یک نوع عبور از مرزهای ملی و فرهنگی است و من از این بابت خیلی خوشحالم.

او در میان هزاران نفری خرف زد که جلوی خانه اپرای سیدنی جمع شده بودند تا از گروه فیلم جنگ ستارگان استقبال کنند.

هریسون فورد در این جمع گفت: شاید قسمت دیگری بعد از این وجود نداشته باشد.

او در عین حال به تحسین آبرامز پرداخت و گفت او را همیشه تحسین کرده است و از این که بخشی از این پروژه بوده، خیلی خوشحال است و می‌داند چند نسل با این داستان‌ها بزرگ شده‌اند.

انتظار می‌رود جدیدترین قسمت جنگ ستارگان رکورد جدیدی در سینما به جای بگذارد.

این فیلم هفتمین فیلم از این مجموعه است که در طول ۳۰ سال ساخته می‌شود. در این  قسمت ماجراهای پس از جنگ ستارگان: بازگشت جدای روایت می‌شود و یک نسل جدید از قهرمانان در آن ظاهر می‌شوند. اسکار ایزاک، دیزی ریدلی، آدام درایور، و جان بویگا دیگر بازیگران این فیلم هستند. هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر نیز بار دیگر در نقش‌هایی که در فیلم اصلی برعهده داشتند، جلوی دوربین رفته‌اند.

قسمت هفتم جنگ ستارگان اولین قسمت از سومین سه‌گانه جنگ ستارگان است که پس از این که شرکت والت دیزنی در سال ۲۰۱۲ شرکت لوکاس فیلم را خرید، ساخته می‌شود. بيشتر فیلمبرداری اين فيلم در فاصله ماه مه و نوامبر ۲۰۱۴، در ابوظبی، ایرلند و استودیو پاینوود در انگلستان انجام شد.

جنگ ستارگان پرفروش ترین آثار سینمایی دنباله‌دار تاریخ هالیوود محسوب می‌شود. این مجموعه در مجموع چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته و بر اساس آن کتاب‌ها، بازی‌های ویدیویی، انیمیشن و محصولات تجاری بسیاری ارايه شده است.



 تاريخ ارسال: 1394/9/20
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.