پرده سینما

«آشغال‌های دوست داشتنی » اولین حذف شده جشنواره فیلم فجر

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

طبق آخرین شنیده‌ها فیلم آشغال‌های دوست داشتنی از اولین فیلم‌های کنار گذاشته شده در جشنواره امسال خواهد بود.

به گزارش فارس، طبق آخرین شنیده ها فیلم آشغال‌های دوست داشتنی از اولین فیلم‌های کنار گذاشته شده در جشنواره امسال خواهد بود.

بر اساس شنیده ها به زودی و در اولین لیست فیلم‌های حذف شده جشنواره امسال، تعدادی از فیلم‌هایی که در سال‌های قبل به هیئت انتخاب جشنواره ارائه شده بود و نتوانسته بودند به جشنواره راه پیدا کنند منتشر خواهد شد که فیلم آشغال‌های دوست‌داشتنی یکی از این فیلم‌هاست.

پیش از این نیز خبرگزاری فارس در خبری با عنوان «کدام‌ کارگردانان فرم حضور در سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر کردند» اشاره کرده بود: «برخی از فیلمها متقاضی حضور در بخش هنر و تجربه هستند از جمله آن می توان به آشغال های دوست داشتنی اشاره کرد که البته چون فیلم توسط هیات انتخاب جشنواره سی ودوم پیش از این دیده شده و به جشنواره راه پیدا نکرده است طبق آئین‌نامه امکان حضور در جشنواره سی‌وچهارم را ندارد».

 

 


 تاريخ ارسال: 1394/9/23
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>حمید:

اینا باشهر اقایان اصغرفرهادی ومحسن امیریوسفی دشمنند.ورفتارهایشان جنبه ی سیاسی دارد.تمام اخبارهای ضدونقیض وپرازکینه وبه دورازانصافی که این چندسال درمورد این دوکارگردان وشهرمظلومشان (خمینی شهر)نشرداده شده توجه وتامل کنید.....دارندهم شهررامیزنند هم هنررا وهم هنرمندرا.......

0+0-

شنبه 28 آذر 1394



>>>سعید مهرپور:

چرا انقدر به محسن امیر یوسفی عزیز جفا میشود او کارگردان قابلی است من فیلم را ندیدم اما محروم کردن او دردی از سینما دوا نمیکند.

1+1-

دوشنبه 23 آذر 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.