پرده سینما

گاردین منتشر کرد: فیلم‌های رکورددار دانلود غیرقانونی‌ در سال ۲۰۱۵

پرده سینما

 







 

 

فیلم میان ستاره ای در رتبه اول فیلم‌هایی که در سال 2015 بیشترین تعداد دانلود غیرقانونی را داشتند، قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، شاید نام فیلم‌هایی که در سال 2015 میلادی بیشترین طرفدار را در میان دانلودکنندگان غیرقانونی داشتند، تا حدی قابل پیش‌بینی باشد، اما آنچه غیرمنتظره است میزان دانلودهاست.

آمار دانلود غیرقانونی نسخه‌های آنلاین نسبت به سال‌های گذشته به طرز نگران‌کننده‌ای افزایش پیدا کرده، به طوری که میان ‌ستاره‌ای فیلم سال 2014 کریستوفر نولان طی 12 ماه گذشته 46 میلیون و 762 هزار و 310 بار دانلود شده است!

جالب است در این فهرست نام محصولات پرفروشی از سال‌های گذشته هم به چشم می‌خورد؛ به عنوان مثال تک‌تیرانداز آمریکایی و هابیت: نبرد پنج سپاه هر دو در سال 2014 به روی پرده رفتند و طی سال جاری میلادی به ترتیب تقریبا 34 میلیون و بیش از 31 میلیون بار دانلود شدند.

به گزارش گاردین، از دیگر فیلم‌های سال 2014 می‌توان به سرویس مخفی با درخشش کالین فرث اشاره کرد که 30 میلیون و 922 هزار و 987 بار به طور غیرقانونی دانلود شد.

رکورددار سال گذشته فیلم گرگ وال ‌استریت بود که حدود 30 میلیون بار دانلود شده بود. این رقم 55 درصد کمتر از آماری است که در مورد میان ‌ستاره‌ای صدرنشین فهرست امسال به دست آمده است. مقایسه این دو فهرست نشان می‌دهد دانلود غیرقانونی گرگ وال استریت طی سال گذشته میلادی در حد رقمی است که برای دهمین فیلم جدول امسال به دست آمده و این یک هشدار برای جامعه سینمایی به حساب می‌آید.

براساس آمار دانلود غیرقانونی فیلم‌ها در سال 2015، فیلم سریع و خشن 7 44 میلیون و 794 هزار و 877 بار دانلود شده و رتبه دوم این فهرست را اشغال کرده است. انتقام‌جویان: عصر آلترون بیش از 41 میلیون مرتبه، دنیای ژوراسیک حدود 37 میلیون بار و مکس دیوانه بیش از 36 میلیون مرتبه دانلود شده‌اند و رده‌های سوم تا پنجم را به نام خود زده‌اند.

تک‌تیرانداز آمریکایی در جایگاه ششم قرار گرفته و پس از آن به ترتیب 50 طیف خاکستری، هابیت، نابودگر، سرویس مخفی بیشترین آمار دانلود غیرقانونی را داشته‌اند.

نام دو انیمیشن سینمایی هم در رتبه‌های سیزدهم و چهاردهم این جدول به چشم می‌خورد؛ مینیون‌ها 23 میلیون و 495 هزار و 140 بار و درونِ بیرون 22 میلیون و 734 هزار و 70 مرتبه دانلود شده‌اند.


 تاريخ ارسال: 1394/10/7
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.