پرده سینما

«فروشنده» اصغر فرهادی فرم شرکت در جشنواره فیلم فجر ۳۴ را پر نکرده بود

پرده سینما


 








ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در فیلم فروشندهدرحالی که برخی رسانه‌ها از کنار گذاشته شدن فیلم فروشنده اصغر فرهادی از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خبر داده بودند، روابط عمومی فیلم اعلام کرد این فیلم فرم جشنواره پر نکرده است.

به گزارش مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر حذف فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی از بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، روابط عمومی این فیلم ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که این فیلم از ابتدا فرم شرکت در جشنواره فجر را پر نکرده است و قراری مبنی بر نمایش آن در جشنواره وجود نداشت.

فروشنده این روزها در مرحله فیلمبرداری است و چهل درصد از این فیلم جلوی دوربین رفته است. فيلمبردارى اين فيلم، نيمه اول اسفندماه به پايان خواهد رسيد.

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از جمله بازیگران این فیلم هستند. و برخی دیگر از عوامل عبارتند از: عکاس این فیلم حبیب مجیدی است. مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان،فیلمبردار: پیمان شادمانفر. صدابردار: یدالله نجفی، تدوین: هایده صفی‌یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک،طراح صحنه: کیوان مقدم،طراح لباس: سارا سمیعی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی. آهنگساز: ستار اورکی، مدیر تولید: حسن مصطفوی،برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: کاوه سجاری حسینی،منشی صحنه: پریسا گرگین



 تاريخ ارسال: 1394/10/15
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>يه پيشنهاد:

حالا كه آقاي فرهادي دست به كلاكت شدن اپيزود دوم و سوم اين فيلم را هم به نام هاي « خريدار» و « واسطه » بسازند چون خيلي حيفه ... حيف نيست به نظر شما ؟

0+0-

چهارشنبه 16 دي 1394



>>>سعید مهرپور:

اولین رونمایی شاهکار جدید فرهادی در بخش بین الملل فجر/منتظریم تا یک دغدغه اجتماعی جدیدی بیینیم به یاد درباره الی

1+0-

چهارشنبه 16 دي 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.