پرده سینما

«فروشنده» فرهادی در لیست جهانی فیلم‌های مورد انتظار اکران ۲۰۱۶

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

 

وبسایت سینمایی «ایندی‌وایر» با انتشار لیستی از صد فیلمی که در سال ۲۰۱۶ اکران می‌شوند، فروشنده اصغر فرهادی را در ردیف پنجم این لیست قرار داد.

 

شهاب حسینی در فروشندهبه گزارش خبرگزاری مهر، با آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی وبسایت‌های معتبر سینمایی، لیست فیلم‌هایی را که منتقدان و علاقه‌مندان به سینما برای دیدن آنها در سال جدید اشتیاق دارند، منتشر می‌کنند.

وبسایت سینمایی «ایندی‌وایر» با انتشار لیستی از صد فیلم که در سال ۲۰۱۶ اکران می‌شوند، فروشنده هفتمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی را در ردیف پنجم این لیست قرار داد. ایندی‌وایر در این متن که با عنوان «۱۰۰ فیلم که بیشترین انتظار را برای دیدن آنها در ۲۰۱۶ می‌کشیم» درباره فیلم فروشنده نوشت: ... شاید برای اغلب ما، اصغر فرهادی هیجان‌انگیزترین فیلمسازی‌ است که در این دهه پدیدار شده است. ملودرام برنده اسکار او، جدایی... تا امروز در راس لیست ما (ایندی‌وایر) به عنوان بهترین فیلم دهه اخیر قرار دارد و فیلم فرانسوی او، گذشته نیز فیلم فوق‌العاده‌ایست.

ایندی‌وایر در ادامه می‌نویسد: یک فاصله چند ساله از فیلم آخر فرهادی یعنی گذشته به وجود آمده اما او این روزها مشغول پروژه‌های تازه‌ای شده است. فرهادی به زودی فیلمی را به تهیه‌کنندگی پدرو آلمادوار در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد اما پیش از آن و در حال حاضر در سرزمین خودش ایران، مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری‌ است. هنوز جزییات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده اما می‌دانیم که داستان به نمایشنامه «مرگ فروشنده» آرتور میلر مرتبط است. شاید یک درام تئاتری؟ یا تجربی‌تر از آن؟ باید منتظر بمانیم. فیلمبرداری این فیلم در نوامبر آغاز شده... آیا ممکن است این فیلم را در جشنواره برلین ببینیم؟

 

از سوی دیگر وبسایت «Fandor» گزارشی از نظرات کاربران این سایت درباره فیلم‌هایی که بیشترین انتظار را برای دیدن آن می‌کشند، منتشر کرده است. در این نظرات نیز، نام فیلم فروشنده در کنار اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن به چشم می‌خورد.

 



 تاريخ ارسال: 1394/10/20
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

چه با شکوه/ تک خال و یا تک پهلوان سینمای ایران فیلم جدید میسازد تا سال اینده را برای هوادارانش به بهترین سال تبدیل کند/حضور شهاب و ترانه یادآور درباره الی است/دوست دارم زودتر فروشنده را بینم تا سیراب شوم از هر چه بدی است. یا علی

1+0-

يكشنبه 20 دي 1394




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.