پرده سینما

جشن امضای ترجمه هنگامه قاضیانی در نشر ثالث

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوستجشن امضای کتاب «سرزمین مرد سرخپوست، قانون مرد سفیدپوست» نوشته ویلکومب واشبرن با ترجمه هنگامه قاضیانی با حضور این بازیگر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: «در این کتاب، نویسنده سعی دارد ضمن معرفی فرهنگ غنی و هویت سرخ‌پوستان، روابط قانونی حاکم بر سرخ‌پوستان و سفیدپوستان را که منشعب از قوانین دول اروپایی است، بررسی کند. این کتاب در پاسخ به دو سوال اساسی به رشته تحریر درآمده است: «جایگاه سرخپوست در ایالات متحده آمریکا چیست؟» و «چگونه ملت سرخ‌پوست در سرزمین مادری خویش در موقعیت کنونی قرار گرفته‌اند؟» بخش نخست به نحوه اجرای عقاید و فرضیات روابط قانونی حاکم بر دول اروپایی اختصاص دارد و بخش دوم مشتمل است بر توسعه استعمار سرخ‌پوستان توسط دولت انگلیس و دوران پس از انقلاب آمریکا و دیدگاه‌های دول اروپایی نسبت به جایگاه ملت سرخ‌پوست. در بخش سوم و چهارم، جایگاه سرخ‌پوستان در قانون اساسی ایالت متحده امریکا شرح و تفسیر می‌شود.»

این مراسم پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه از ساعت 18 تا 20 در فروشگاه نشر ثالث واقع در خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 148 برگزار می‌شود.


 تاريخ ارسال: 1394/11/6
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.