پرده سینما

اکران «ایستاده در غبار» در خرداد تا خرداد منتفی است

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

ایستاده در غبارایستاده در غبار که یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های سال ۹۴ محسوب می‌شود برای اکران در خرداد سال ۹۵ در نظر گرفته شده که این امر را می‌توان نوعی فرصت‌سوزی در نمایش فیلم دانست.

مهر گزارش داد، در حالی که انتظار می‌رفت فیلم سینمایی ایستاده در غبار ساخته محمدحسین مهدویان که از پدیده‌های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود و جایزه ویژه هیات داوران در بخش نگاه نو و سیمرغ بلورین بهترین فیلم این جشنواره را از آن خود کرد در اکران اول نوروز روی پرده برود ولی به نظر می‌رسد این فیلم باید امیدوار به زمانی دیگر برای اکران باشد.

و اما آخرین خبرها حاکی از آن است که ماه خرداد برای اکران این فیلم دفاع مقدسی در نظر گرفته شده است که از زمان‌های مناسب اکران نیست.

ایستاده در غبار با اکران در جشنواره فیلم فجر استقبال مردم و منتقدان را به همراه داشت و همین امر سبب می‌شود که ضرورت در نظر گرفتن زمان اکران مناسبی برای آن دوچندان شود. همچنین این روزها خبرهایی از اکران‌های دانشجویی این فیلم به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد این اکران‌های زودهنگام می‌تواند باعث ریزش مخاطب هنگام اکران عمومی اثر شود.

محمدحسین مهدویان پیش از این سریال آخرین روزهای زمستان را ساخته بود که از تلویزیون هم پخش شد و آن اثر هم نظر مردم و منتقدان را به خود جلب کرد.

ایستاده در غبار یک اثر مستند داستانی است که به زندگی و مبارزات سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان می پردازد و واقعیت های صادقانه ای از زندگی او از پیش از انقلاب تا حضور در جبهه ها و سپس جبهه مبارزه در خارج از کشور را نشان می دهد.


 تاريخ ارسال: 1394/12/18
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.