پرده سینما

اعتراض کیومرث پوراحمد به سانسور حرف هایش در برنامه «خندوانه»

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

کیومرث پوراحمدمسئولان پخش شبکه نسیم، حرفهای کیومرث پور احمد درباره شجریان و کیارستمی را حذف کردند. همچنین بخشهایی از اظهارات کارگردان فیلم کفشهایم کو؟ در خصوص فساد در صداوسیما نیز از «خندوانه» سانسور و روی آنتن نرفته است.

کیومرث پور احمد که در نشست خبری ایسنا درباره فیلم در حال اکران اش حاضر شده بود، پوراحمد با بیان اینکه حرف‌هایش درباره‌ عدم همکاری با تلویزیون در برنامه‌ی «خندوانه» حذف شده است، درباره‌ اینکه چه صحبت‌هایی را مطرح کرده است، گفت: در تلویزیون یک لابیرنت باج وجود دارد که قبلاً زیر میز بود اما الان رو آمده و به وضوح و با کمال بی‌شرمی درصد می‌گیرند! به نظر می‌رسد هیچ برنامه‌ای ساخته نمی‌شود مگر اینکه درصدش را پرداخته باشد. نمی‌خواهم همه‌ی مدیران تلویزیون را متهم کنم؛ آدم‌های سلامت هم حتماً بین آنها هست ولی این روش از قبل بوده و آقای ضرغامی هم می‌خواست این مسائل را از بین ببرد اما زورش نرسید. از طرفی تلویزیون دیگر اعتبار ندارد که من برایش کار کنم و آنها هم مایل نیستند من برایشان کار کنم.

کارگردان شب یلدا و اتوبوس شب درباره‌ی بخش دیگر صحبت‌هایش که از برنامه‌ی «خندوانه» حذف شده است اظهار کرد: در این برنامه درباره‌ی شجریان و کیارستمی هم صحبت و برایشان آرزوی سلامتی شد که آنها هم حذف شد. خودم در اخبار دیدم که از شجریان چند عکس پخش شد اما چطور چند عکس از کیارستمی در آرشیو صدا و سیما نبود که پخش شود!؟



 تاريخ ارسال: 1395/1/18
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

کیومرث خان پوراحمد این روزها آنقدر عبوس هست که نشود دمپرش پرید/ آثار او افول کرده اند

0+0-

چهارشنبه 18 فرورد¡




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.