پرده سینما

از استودیوهای سینمایی پشتیبانی فنی سینما تقدیر شد

پرده سینما


 

 

 

 

 

 

حیدری خلیلی: امیدوارم شاهد توسعه زیرساخت های سینمایی کشور در سال جدید باشیم

 

معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی در دیدار نوروزی مدیران استودیوهای سینمایی و دیگر مراكز پشتیبانی فنی سینمایی از یك سال تلاش این هنرمندان و سینماگران در عرصه پشتیبانی فنی سینمای كشور تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش  پرده سینما رمضانعلی حیدری خلیلی در این نشست ابراز امیدواری كرد در سال های آتی بتوان بیش از پیش به توسعه فناوری و زیرساخت های سینمای كشور پرداخت و شاهد پیشرفت های چشمگیر در این زمینه بود .

معاون توسعه فناوری سازمان سینمایی در ادامه این دیدار با تقدیر از زحمات عوامل فنی سینما، تلاش عوامل فنی و تخصصی سینمایی در بخش پشتیبانی فنی سینما را به عنوان تكمیل كننده زحمات دیگر عوامل تولید فیلم و سینما در كشور ستود.

در این دیدار سید سعید رضوی مدیرعامل شركت بعثت ، محمدرضا فیروز فر مدیرعامل شركت پیروز گستر، امیرحسین سحرخیز مدیرعامل استودیو روشنا، رسول توكلی مدیرعامل استودیو نقش جهان، حمیدرضا آشتیان یپور رئیس انجمن گویندگی و مدیریت گفتار فیلم، محمد مصطفی زاده مدیرعامل استودیو طنین مهرآوا، رضا نریمی زاده مدیرعامل استودیو صدای مون آریا و همچنین احمد میركمالی معاون دفتر توسعه فناوری سینمایی و محمدحسین فرج معاون دفتر مطالعات سینمایی در این نشست حضور داشتند.



 تاريخ ارسال: 1395/1/23
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.