پرده سینما

عباس کیارستمی دوران سخت را پشت سر گذاشت

پرده سینما





 

 

عباس کیارستمیبه گفته سیف‌الله صمدیان، حال عمومی عباس کیارستمی که این روزها در منزل دوران نقاهت پس از چند جراحی را پشت سر می‌گذارد، مساعد است.

سیف‌الله صمدیان در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت جسمانی عباس کیارستمی کارگردان سینمای ایران که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است اینگونه گفت: همین که ایشان مرخص شده و در منزل حضور دارد نشان از این دارد که حال عمومی‌اش بهتر شده است ضمن اینکه از قدیم هم گفته‌اند «هیچ جا خانه آدم نمی‌شود» و حضور در منزل در روحیه فرد تاثیر مثبت دارد.

وی افزود: اوضاع جسمی آقای کیارستمی بهتر است و همه ما امیدواریم که ۲- ۳ ماهی که برای استراحت درنظر گرفته شده است هم به خوبی پشت سر گذاشته شود. در حال حاضر وی دردهای ناشی از جراحی‌های پی در پی را تحمل می‌کند.

این عکاس و مستندساز تاکید کرد: یادمان باشد او در این چند ماه چه دوران سختی را پشت سر گذاشته است و نیاز به احیای قوای جسمانی دارد.

صمدیان با اشاره به اینکه عباس کیارستمی کسی است که در هر شرایطی که باشد به کارهای هنری‌اش فکر می‌کند، بیان کرد: اگر دست و پا و زبان عباس کیارستمی بسته باشد او در ذهنش کارهای هنری‌اش را دنبال می‌کند. همین روحیه باعث شده او این روزها همکارانش را هدایت می‌کند تا فیلم جدیدش هم به سرانجام برسد.

وی در پایان گفت: به اعتقاد من افرادی چون عباس کیارستمی آمده‌اند که به کار آبرو بدهند.



 تاريخ ارسال: 1395/2/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.