پرده سینما

هاری در بازار کن عرضه می‌شود

پرده سینما







 

 

جمشید هاشم پور در فیلم هاریفیلم سینمایی هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری در بازار فیلم کن ۲۰۱۶ عرضه می‌شود.

مهدی مددکار یکی از تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی هاری درباره عرضه این اثر در بازار فیلم شصت و نهمین جشنواره فیلم کن به خبرنگار مهر گفت: این فیلم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در بازار فیلم کن ۲۰۱۶ عرضه می‌شود که من و امیراحمد انصاری کارگردان فیلم نیز در آنجا حضور خواهیم داشت.

وی افزود: هاری در بازار سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز حضور داشت. در این بازار ما با پخش‌کنندگانی از کانادا و آلمان برای اکران فیلم در این کشورها به توافق کامل رسیدیم که البته هنوز زمان این اکران مشخص نشده است.

بازار فیلم کن به عنوان مرکز مبادله آثار سینمایی به مدت ۱۱ روز در شهر کن کشور فرانسه برگزار می‌شود. این جشنواره از ۱۱ تا ۲۲ ماه می برگزار می‌شود.

هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری و تهیه کنندگی مشترک مهدی مددکار و علی شاه حاتمی محصول سال ۱۳۹۳ است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می‌کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...

علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کیمرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور گروه بازیگران هاری را تشکیل می‌دهند.



 تاريخ ارسال: 1395/2/22
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.