پرده سینما

«بارکد» با اصلاح ۲ پلان و چند دیالوگ عید فطر اکران می‌شود

پرده سینما






 

 

بهرام رادان و محسن کیایی در بارکدمصطفی کیایی کارگردان فیلم بارکد اعلام کرد این اثر سینمایی با اصلاح ۲ پلان و چند دیالوگ عید فطر اکران می شود.

مصطفی کیایی کارگردان فیلم بارکد در گفتگو با مهر  گفت: در آخرین جلسه شورای صنفی نمایش که روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شد اکران این فیلم برای نوبت عید فطر قطعی شد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این فیلم برای دریافت پروانه نمایش دچار اصلاحیه‌هایی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر سال گذشته است، عنوان کرد: مدتی پیش که برای دریافت پروانه نمایش این اثر سینمایی اقدام کردیم چند مورد اصلاحیه وارد شد که شامل ۲ پلان و چند دیالوگ بود و ما  آن را در فیلم اعمال کردیم و پروانه نمایش گرفتیم.

این کارگردان سینما در پایان با اشاره به جدیدترین فعالیت های هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول نگارش طرح یک سریال هستم که یک قصه ملودرام دارد. این طرح به سفارش هیچ شبکه ای نوشته نمی شود و من و تعدادی از دوستانم در حال انجام این کار هستیم. البته باید ببینم در پایان از فیلمنامه راضی هستم یا نه و سپس برای ساخت این پروژه اقدام کنم.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی بارکد آمده است: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.

در این فیلم، بازیگرانی چون بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، بابک بهشاد، علی کوچکی، رضا شریف نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علیزاده، شهرام جمشیدی، سمانه عارف پور ميثاق جمشيدى، ايليا كيوان، پژمان بازغی و رضا كيانيان حضور دارند.



 تاريخ ارسال: 1395/2/22
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

بارکد را ندیدم اما مصطفی کیایی را کارگردان جوان و خلاق میدانم که در این عرصه رشد بسیار خوبی داشته

0+0-

چهارشنبه 22 ارديب 




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.