پرده سینما

تکذیب شایعه ابتلای کیارستمی به سرطان

پرده سینما

 

 

 

 

 

 

 

 

عبایس کیارستمیسخنگوی وزارت بهداشت در خصوص روند درمانی عباس کیارستمی گفت: آقای کیارستمی با تشخیص نوعی پلیپ مشکوک به بدخیمی به بیمارستان مراجعه کردند که خوشبختانه با عمل جراحی که انجام شد مشخص شد پلیپ بدخیم نبوده است.

به گزارش ایسنا،  ایرج حریرچی در این خصوص اظهار کرد: غیر از عارضه اقدامات درمانی ابتدایی، سیر درمانی ایشان در دو ماه اخیر خوب بوده است و مراحل درمانی به ترتیب منطقی برای ایشان در حال اجرا است .

وی تاکید کرد: اقای کیارستمی بیماری مهم اولیه نداشته ولی به دلیل عوارض اعمال جراحی متعددی که روی ایشان صورت گرفت نیازمند زمان چند ماهه برای طی دوران نقاهت بیماری و بهبودی کامل است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه طی دوره درمان بر اساس پروتکل های مصوب درمانی و اصول مدون صورت می گیرد، گفت: این مراحل با طرح درمان اختصاصی برای هر بیمار پی گرفته می شود و در این خصوص ایشان نیز همین مسیر طی شده است و تنها احتیاج به طی شدن دوره نقاهت و بهبودی دارند.

حریرچی در ادامه تصریح کرد: آنچه که در حال حاضر علاقمندان به ایشان و عموم مردم هنردوست کشور باید توجه کنند این است که ایشان مانند سایر بیماران نیازمند دعای خیر و آرامش روحی و روانی است و طرح بعضی موضوعات نادرست در خصوص بیماری ایشان درست نیست.

بنابرگزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، وی ضمن رد شایعه ابتلای کیارستمی به  سرطان و انجام شیمی درمانی، تاکید کرد:  دوره سخت بیماری ایشان طی شده و بحمدلله حالشان رو بهبودی است. وزارت بهداشت نظر به وظیفه ذاتی و درخواست مردم و هنرمندان از ابتدا با نظارت بر نحوه درمان ایشان از نزدیک در جریان روند درمانی قرار داشته است و تا بهبودی کامل ایشان این روند را ادامه می دهد.

حریرچی همچنین از پیگیری یک تیم  برای رسیدگی به امور درمانی این کارگردان سینما و تلویزیون  و ارائه گزارش های منظم از روند درمان وی به وزیر بهداشت خبرداد. 



 تاريخ ارسال: 1395/3/23
کلید واژه‌ها:

نظرات خوانندگان
>>>سعید مهرپور:

به امید بهبودی کامل استاد

19+0-

يكشنبه 23 خرداد 1395




فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.