پرده سینما

دستمزد کارگردان محبوب برادران وارنر فاش شد!

پرده سینما

 


 

 

 

 

 

 

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نولان پیشاپیش 20 میلیون دلار برای کارگردانی دانکرک دریافت کرده است. اما او همچنین در نظر دارد 20 درصد از مجموع فروش فیلم را به خانه ببرد.

 

کریستوفر نولانکریستوفر نولان برای ساخت دانکرک حداقل 20 میلیون دلار دستمزد گرفته است.

به گزارش خبرگزاری صبا، کریستوفر نولان همیشه «پسر محبوب» کمپانی برادران وارنر بوده است اما او همچنین یکی از ارزشمندترین‌ترین دارایی‌های آنهاست. او در فاصله ساخت سه گانه شوالیه تاریکی، تلقین و میان‌ستاره‌ای پول زیادی به کمپانی وارد کرده و آن‌ها هم در عوض به سرمایه‌گذاری در رویکرد بصری جاه طلبانه او تشویق شده‌اند و از به ثمر رسیدن آن‌ها اطمینان حاصل کردند.

سال بعد احتمالا شاهد بزرگترین همکاری میان استودیو و فیلمساز با دانکرک خواهیم بود؛ یک فیلم جنگ جهانی دومی 65 میلی‌متری و آی‌مکس که تماشاگران بلاک‌باسترهای تابستانی را نشانه رفته است، و نولان، که از نظر بسیاری جزء 100 کارگردان هیجان‌انگیز امروز سینماست به لطف این فیلم پول خوبی به جیب زده است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که نولان پیشاپیش 20 میلیون دلار برای کارگردانی دانکرک دریافت کرده است. اما او همچنین در نظر دارد 20 درصد از مجموع فروش فیلم را به خانه ببرد.

این از زمانی که پیتر جکسون چنین مبلغی را در سال 2005 برای کینگ کنگ دریافت کرد یکی از بزرگترین معاملات هالیوودی به شمار می‌آید. چنین چیزی همچنین یک معامله نادر هم به شمار می‌آید، چراکه این کمپانی را معمولا با وعده پول پیش کمتر و در عوض اعطای بخش بزرگی از سود حاصل از فروش به فیلمسازان می‌شناسند.

ظاهرا این طور است که فیلمسازان هالیوودی در حال حاضر به یک مذاکره‌کننده بزرگ به عنوان مدیر برنامه‌های خود نیاز دارند و واضح است که نولان یکی از بهترین‌ها را در اختیار دارد.

دانکرک 21ام ژوئیه 2017 به اکران سینماها در خواهد آمد.

 

 

منبع: پلی‌لیست

 

ترجمه: میا منتظمی



 تاريخ ارسال: 1395/7/11
کلید واژه‌ها:

فرم ارسال نظرات خوانندگان

نام (ضروري):
نظر شما (ضروري):
كد امنيتي (ضروري) :
كد امنيتي تركيبي از حروف كوچك انگليسي است. توجه داشته باشيد كه كد امنيتي به كوچك و بزرگ بودن حروف حساس است.